اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پیشرفت فیزیکی 68 درصدی ورزشگاه انقلاب کرج

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه پیشرفت 68 درصدی دارد و 32 درصد باقی مانده نیز از روز شنبه 27 دی ماه آغاز می‌شود.

پیشرفت فیزیکی 68 درصدی ورزشگاه انقلاب کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تقی زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز در بازدید از روند پیشرفت پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج که روز پنجشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه استاندار البرز برای تسریع در بهره برداری از این پروژه به جد پیگیر است، گفت: وزیر ورزش و جوانان حساسیت بالایی بر روی این پروژه دارند چراکه در استان البرز با ظرفیت بالای ورزشی و قهرمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اکنون پیمانکار بسیار خوبی تکمیل این ورزشگاه را بر عهده دارد، افزود: این پروژه اکنون پیشرفت 68 درصدی دارد و 32 درصد باقی مانده نیز از روز شنبه 27 دی ماه آغاز می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امید است با توجه به زمانبندی اعلام شده از سوی پیمانکار، این پروژه تا پایان دولت به بهره برداری برسد، اظهار کرد: ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج یکی از زیباترین پروژه های ورزشی کشور محسوب می‌شود.

تقی زاده تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در سال 92 حدود 41 هزار مکان ورزشی را تحویل گرفت و اکنون در آستانه پایان دولت به 61 هزار مکان ورزشی رسیده است که نشان از عزم جدی دولت دارد.

وی یادآو شد: این پروژه نیز با همین نگاه و همراهی استاندار البرز دنبال می‌شود تا در زمان مقرر به مردم تحویل داده شود.

به گفته این مقام مسؤول البرز یکی از مهمترین خاستگاه‌های ورزش قهرمانی است و جوانان این استان همواره در عرصه‌های مختلف افتخار آفرین بوده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول