اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شناسایی 210 بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی فریدونکنار

فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار گفت: ۱۰ درصد جمعیت شهرستان در شناسایی خانه به خانه طرح شهید سلیمانی مشکوک به کرونا بودند.

شناسایی 210 بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طرح ملی شهید سلیمانی با محوریت وزرات بهداشت و با همکاری همه جانبه بسیج با این وزارتخانه در کشور برای مهار و مقابله با ویرورس کرونا در حال برگزاری است.

در شهرهای استان مازندران نیز، این طرح مانند دیگر استان‌ با همکاری سپاه در حال اجراست. 

محمد برمر فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار با اشاره به تشکیل چهار تیم در طرح شهید سلیمانی افزود: در این طرح دقت ویروس‌یابی و بیماریابی در کشور افزایش یافت که در شهرستان نیز ما با افزایش دقت در ویروس‌یابی و بیماریابی رسیدیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد جمعیت شهرستان در شناسایی خانه به خانه طرح شهید سلیمانی مشکوک به کرونا بودند، گفت: پس از رصد و شناسایی خانه به خانه تیم اول در طرح شهید سلیمانی ادامه این کار در اختیار تیم دوم که مسؤولیت مراقبت را دارد، قرار گرفت.

فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار با اعلام اینکه ۲۱۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در فریدونکنار شناسایی شدند، تصریح کرد: در عرض یک ماه این تعداد شناسایی و به بیمارستان معرفی یا در خانه قرنطینه شدند.

برمر در ادامه افزود: پس از شناسایی و دوره درمان، تیم سوم که وظیفه حمایت از بیماران را برعهده دارند وارد عمل می‌شوند و به خانواده بیمار در بحث کمک معیشتی و گندزدایی منازل و محل کسب درآمد و اهدای بسته‌های بهداشتی بیماران ورود می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول