اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین: یک شهرستان حامی تیم کیمیا است

سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین گفت: ما از لحاظ اسپانسر هیچ مشکلی نداریم و یک شهرستان کامل پشت این تیم است.

سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین: یک شهرستان حامی تیم کیمیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، زهرا حاتمی امشب در نشست خبری پیش از دیدار هیات فوتبال خراسان رضوی و کیمیا اسفراین، اظهارکرد: تیم کیمیا برای اولین بار است که در لیگ برتر حضور دارد و پارسال با قهرمانی در لیگ دسته یک به این سطح صعود کرد و امیدواریم که فردا بازی خوبی را در پیش داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین افزود: خداروشکر ما از لحاظ اسپانسر هیچ مشکلی نداریم و شهرستان کامل پشت این تیم است؛ فقط مقداری فرصتمان برای آماده سازی تیممان کم بود با توجه به اینکه مرحله نهایی لیگ دسته یک، دیر شروع شد اما تلاش کردیم خودمان را به مرحله آمادگی لازم برسانیم.

وی افزود: هدف ما این است که بتوانیم سهمیه مان را در لیگ برتر حفظ کنیم تا در سال آینده با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم

حاتمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چند نفر از اعضای تیم شما بومی هستند و چند نفر سابقه حضور در لیگ برتر را دارند، بیان کرد: ۵۰ درصد بازیکنان تیم ما بومی بوده و مابقی غیربومی هستند ولی فکر می‌کنم در این سطح از لیگ‌برتر این سوال سوال خوبی نیست چرا که زمانی که شما قصد حرفه‌ای بازی کردن را دارید، نباید بحث بومی و غیربومی بودن را به میان بکشید و همچنین بازیکنان ما هیچ کدام سابقه لیگ برتر ندارند و در لیگ دسته یک بازی کردند اما اکثراً بچه‌های باتجربه هستند.

وی در مورد با تیم هیأت فوتبال، تصریح کرد: تیم هیأت فوتبال، تیمی است که اکثراً بازیکنان ملی پوش دارد و تجربه زیادی در مسابقات لیگ برتر و جهانی دارند و بدون شک بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول