اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع ۱۰۰ هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با ایام دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۱۰۰ هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

توزیع ۱۰۰ هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان‌ نیوز، محمد توکلی اظهارکرد: با عنایت حضرت امام رضا(ع) و تلاش و همت خادمان مخلص این امام رئوف در موکب امام رضا(ع)، به صورت روزانه بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم متبرک طبخ طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌گرفته، در دهه فاطمیه میان محرومان حاشیه شهر مشهد مقدس توزیع می‌شود.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه موکب امام رضا(ع) بیش از ۴۰۰ خادم افتخاری دارد که از این میان، ۲۰۰ نفر آشپز و کمک‌آشپز هستند، افزود: خادمان امام رضا(ع) در این ده روز با شیفت‌بندی دوازده‌ساعته یا بیست‌وچهارساعته برای آماده‌سازی غذای گرم ویژه محرومان خدمت می‌کنند.

وی به نحوه‌ توزیع غذای متبرک رضوی میان محرومان و نیازمندان حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و ادامه داد: بر حسب برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته طی یک ماه گذشته، مناطق محروم و افراد نیازمند برای دریافت غذای نذری این ایام شناسایی شده‌اند.

توکلی تصریح کرد: طبخ و توزیع غذای متبرک رضوی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد از ۱۸ دی‌ماه هم‌زمان با آغاز دهه فاطمیه شروع شده است و به مدت ده روز تا ۲۹ دی ادامه دارد و یش‌بینی می‌شود در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار وعده غذا میان نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شود.

انتهای پیام/۷۰۰۴۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول