اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مهاجم سابق تیم ملی به شهرداری آستارا پیوست

افشین مهاجم سابق تیم ملی که سابقه حضور در استقلال تهران و ملوان بندرانزلی را دارد به شهرداری آستارا پیوست.

مهاجم سابق تیم ملی به  شهرداری آستارا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آرش افشین مهاجم سابق تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان با عقد قراردادی رسمی به عضویت باشگاه شهرداری آستارا درآمد.

آرش افشین، بازیکن فوتبال متولد یک بهمن‌ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر رامهرمز (از شهرهای استان خوزستان) می‌باشد، جالب است بدانید آرش از دوره‌ کودکی علاقه‌ خاصی به توپ و فوتبال داشت.

آرش افشین سال‌های نوجوانی خود را در باشگاه ورزشی بنیاد رامهرمز سپری کرد؛ او در دوره‌ جوانی به تیم فوتبال فرهنگ شهرداری رامهرمز پیوست و مدتی را همراه با این تیم فوتبال در سوپر لیگ استان خوزستان گذراند.

افشین در ادامه، یک‌فصل را در تیم فوتبال جوانان استقلال تهران سپری کرد و سپس به تیم امید این باشگاه ورزشی پیوست. آرش پس از یک‌فصل حضور در تیم امید باشگاه استقلال تهران، با نظر مجید جلالی، به باشگاه فوتبال فولاد خوزستان منتقل شد و برای اولین بار بازی در لیگ برتر خلیج‌فارس جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرد! بد نیست بدانید لیگ برتر خلیج‌فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال ایران است که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کارکرده است.

آرش پس از چهارفصل بازی در تیم فوتبال بزرگ‌سالان فولاد خوزستان، در تابستان سال ۱۳۹۲ شمسی، به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست. البته لازم به بیان است وی پیش از پیوستن به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، زمزمه‌های حضور او در باشگاه لیل فرانسه و همچنین باشگاه استقلال تهران به گوش می‌رسید!

آرش پس از یک نیم‌فصل ناموفق در تیم فوتبال سپاهان اصفهان، بار دیگر در ابتدای نیم‌فصل دوم ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ شمسی به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. 

پس از جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال، وی به‌عنوان بازیکن – سرباز با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی پیوست! او پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی شهر انزلی، در فصل ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ شمسی وارد تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد.

آرش افشین در ادامه فعالیت‌های ورزشی خود و پس از پایان دوره خدمت سربازی، در خردادماه سال ۱۳۹۵ شمسی با قراردادی دوساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

آرش پس از سپری کردن یک‌فصل نه‌چندان موفق در تیم فوتبال استقلال تهران و همچنین تبم فوتبال استقلال خوزستان در تیرماه سال ۱۳۹۶ شمسی، با قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال فولاد خوزستان بازگشت.

آرش افشین در لیگ هفدهم خلیج‌فارس ایران با پیراهن تیم فوتبال فولاد خوزستان نتوانست درخششی داشته باشد و در لیست مازاد این تیم قرار گرفت! این بازیکن فوتبال در حال حاضر بدون تیم می‌باشد و با راه‌اندازی یک مدرسه فوتبال، مشغول آموزش فوتبال به نونهالان است، البته لازم به بیان است افشین، بعد از جدایی افشین قطبی از تیم فوتبال فولاد خوزستان در تیم دیگری بازی نکرد!

آرش افشین سابقه حضور در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در پست مهاجم و وینگر را نیز کارنامه دارد! وی در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ میلادی در تیم ملی فوتبال امید جمهوری اسلامی ایران و در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ میلادی در تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان جمهوری اسلامی ایران بازی کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول