اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

تشدید تحریم‌ها علیه ایران هدف مشترک FATF و آمریکاست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه FATF قدمی در راستای تکمیل کردن تحریم‌های امریکا علیه ایران است، گفت: FATF و امریکا به صورت موازی با یکدیگر تحریم را علیه ملت ایران افزایش خواهند داد.

تشدید تحریم‌ها علیه ایران هدف مشترک FATF و آمریکاست

حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره عدم اجرای توصیه‌های FATF گفت: وقتی کاری می‌خواهد انجام بگیرد کسانی که مدعی انجام آن هستند باید منافع آن را روشن توضیح دهند. دولتی که اصرار دارد که FATF اتفاق بیفتد باید دلایل آن را واضح برای مردم بگوید. چرا با جوسازی رسانه‌ای و جنجال می‌خواهند کار را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود:  سردمداران FATF همگی دشمنان ایران هستند. پیشنهادی که دشمن می‌دهد فاقد خیر و صلاح است. FATF با یک منطق بسیار ساده اما محکم  مردود است. نهادهای بین المللی و کشورهای غربی غیرقابل اعتماد هستند و به هیچ یک از تعهداتشان پایبند نمی مانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه با اجرای خواسته‌های FATF دور زدن تحریم ها سخت خواهد شد، گفت: اجرای توصیه‌های FATF باز کردن دست دشمن در تمام مبادلات مالی کشور است. FATF به دنبال این است که بفهمد منابع مالی ایران از کجا تامین می شود و در کجا هزینه میشود. سردمداران این نهاد به دنبال شرکاء منطقه ای ایران در زمینه دور زدن تحریم ها هستند.

وی ادامه داد: در صورت اجرای توصیه‌های FATF، در فروش نفت و انتقال ارز به کشور هم مشکلاتی ایجاد خواهد شد و این برای کشور خطرناک است.

میرزایی در پایان تاکید کرد: FATF قدمی در راستای تکمیل کردن تحریم‌های امریکا علیه ایران است. به عبارتی FATF و امریکا به صورت موازی با یکدیگر تحریم را علیه ملت ایران افزایش خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول