اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وزش باد شدید در تالش/ سیاهکل گرم‌ترین شهرستان گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در اغلب نقاط استان شاهد وزش باد شدید هستیم، گفت: در اسبه‌وونی تالش باد بسیار شدید در حال وزیدن است.

وزش باد شدید در تالش/ سیاهکل گرم‌ترین شهرستان گیلان

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای گیلان، اظهار کرد: سرعت وزش باد در اسبه‌وونی شهرستان تالش طی بامداد امروز تاکنون به بالای ۱۳۳ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در اغلب نقاط استان شاهد وزش باد گرم شدید و خیلی شدید هستیم، افزود: ش ت وزش باد در منجیل، جیرنده، دیلمان و رضوانشهر نیز نسبتاً شدید گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به میزان افزایش دمای استان گفت: دمای هوا در ازبرم‌ سیاهکل با بالای ۲۹ درجه سانتی‌گراد رسیده و کمترین آن نیز مربوط به صومعه‌سرا بوده است.

دادرس با بیان اینکه وزش باد تا پایان امروز در گیلان مورد انتظار است، افزود: مردم به جدیت از روشن کردن آتش در جنگل و مراتع، ایستادن در لبه پرتگاه و کوهنوردی در ‌کوهستان و ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول