اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بانوان بسیجی شاهرود در راه مکتب حاج قاسم

طلاب خواهر بسیجی پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در راستای ترویج مکتب حاج قاسم به خدمت‌رسانی به نیازمندان پرداختند.

بانوان بسیجی شاهرود در راه مکتب حاج قاسم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در راستای گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی، همه در تکاپو برای تداوم راه این سردار دل‌ها هستند و بسیجیان طلبه حوزه علمیه خواهران امام جعفرصادق (ع) نیز در این راستا مانند این یک سال گذشته تلاش کردند به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند چراکه یکی از خصوصیات مکتب حاج قاسم، خدمت بی‌منت به مردم به‌ویژه نیازمندان است و گروه جهادی شهید حججی و خیرین طلاب جهادگر بسیجی تلاش مضاعفی کرده و اقداماتی انجام دادند.

گازکشی منزل و تهیه بخاری گازی و تلویزیون برای مادر سالمند در یکی از روستاهای کوهستانی شاهرود انجام و ۶۵ کیلو فرنی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

این جهادگران بسیجی شیر خشک برای نوزادان دوقلوی خانواده‌های نیازمند که از شیر مادر محروم هستند تهیه و اهدا کرده و پک سیسمونی به یک خانواده نیازمند همراه بسته معیشتی شامل، برنج ایرانی، یک حلب روغن نباتی پنج کیلویی، یک کیلو روغن زرد گوسفندی، دو کیلو گوشت گوسفند، یک مرغ، یک کیلو لپه، یک کیلو لوبیا، دو قوطی رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، رشته آشی، یک کیلو کشمش پلویی، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، دستکش یک‌بارمصرف، دستمال کاغذی و ماسک اهدا کردند.

گروه جهادی شهید حججی طلاب بسیجی به نیابت از سردار شهید سلیمانی، دو رأس گوسفند قربانی و گوشت آن‌ها را به همراه ۱۲۰ پرس غذای گرم، میوه و حلوا بین خانواده‌های نیازمندان در محله‌های کم برخوردار توزیع نمودند.

طلاب بسیجی پایگاه امام جعفرصادق (ع) شاهرود همچنین ۴۸ قاب عکس مزین به تصویر سید الشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی بر روی شاسی و بسته‌های فرهنگی محتوی بروشور و پیکسل با نقش سردار به‌منظور ترویج فرهنگ و مکتب حاج قاسم در منازل تهیه و توزیع کردند.

خیران بسیجی حوزه علمیه خواهران امام جعفرصادق (ع) همچنین ۴۸ بسته کمک‌های مؤمنانه شامل، برنج، روغن، گوشت گوسفند، چای، قند، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، داروی امام کاظم علیه‌السلام و ماسک و بسته فرهنگی بین خانواده‌های کم برخوردار محلات شاهرود توزیع کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول