اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز آمل ورود گردشگران و مسافران به مناطق بکر و جنگلی فنی‌کلا، سنگچال و فیلبند در دهستان چلاو ممنوع شد.

تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، منطقه کوهستانی و جنگلی چلاو بخش امامزاده عبدالله از مناطق بکر، جنگلی، خوش‌ آب و هوا و خوش‌نشین است که نه تنها در روزهای تعطیل بلکه در اکثر روزهای سال شاهد حضور بی‌شمار گردشگران و مسافران در مراتع، جنگل و مناطق دیدنی آن هستیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، وضعیت فوق‌العاده آمل و قرمز بودن شرایط مازندران همچنان خوش‌گذرانی هم‌ استانی‌ها و گردشگران خارج استان در این منطقه ادامه دارد و طی روزهای تعطیل هفته گذشته جمعیت فراوانی در مناطق فنی‌کلا، سنگچال، فیلبند و دیگر مناطق باعث نگرانی مردم آمل، افراد بومی و مسؤولان شده است.

پس از بازدید علیرضا شریعت فرماندار آمل، ضربی بخشدار منطقه امامزاده عبدالله و دیگر مسؤولان با همکاری ستاد کرونا شهرستان آمل، با همکاری اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای منطقه مسیر ارتباطی دهستان چلاو مسدود شده و ممنوعیت تردد در آن حاکم شد.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با توجه در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و همزمانی با تعطیلات هفته آینده پیش‌بینی حضور گردشگران و مسافران زیادی در مناطق جنگلی و کوهستانی این تصمیم انجام شد.

ضربی با اشاره به وضعیت قرمز مازندران و شهرستان آمل، افزود: با دستور ستاد ملی کرونا در برخی روستاها گیت‌گذاری انجام شد و محور چلاو با قرار داشتن در مسیر ارتباطی هراز و جاده مواصلاتی به پایتخت کشور در هر زمان شاهد اتراق و تفریح مسافران است.

به گزارش فارس، اعضای شورای اسلامی و دهیاران منطقه چلاو برای کنترل بهتر دهستان، عدم شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ اقدام به ممنوعیت تردد و مسدودیت محور چلاو کردند.

علاوه بر باردید فرماندار ویژه آمل، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران نیز بازدید از منطقه داشته و پس از آسیب‌شناسی لازم  ممنوعیت تردد انجام شد.

دهستان چلاو با بیش از ۱۳ روستا از مناطق جنگلی بکر و سرسبز مازندران به حساب می‌آید که در روزهای تعطیل در این منطقه شاهد حضور گردشگران و مسافران فراوان استانی و خارج استان هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول