اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

منتظر ماندن برای رفع تحریم فرصت‌سوزی محسوب می‌شود

امام جمعه دندی گفت: در خنثی سازی تحریم به خودمان تکیه می‌کنیم، ولی در رفع تحریم مجبوریم به دشمن اعتماد کنیم و خنثی سازی تحریم آینه ساز و فرصت ساز است اما رفع تحریم فرصت سوزی است .

منتظر ماندن برای رفع تحریم فرصت‌سوزی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن دعوت مردم به تقوا و تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: جامعه بشریت باید از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیرد و سبک زندگیشان مانند سبک زندگی آن حضرت باشد که یکی از این الگوها و سبک‌ها دفاع از حق و ولایت بود.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران است، افزود: در این روز با گسترش نهضت اسلامی و هماهنگی قیام‌های مردمی کنترل امنیت کشور از دست حکومت خارج و در زمان کوتاهی پایه‌های رژیم سست شد و با رفتن شاه، رژیم سلطنتی به پایان عمر خود رسید. 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خنثی سازی تحریم اذعان داشت: بین خنثی سازی و رفع تحریم تفاوت وجود دارد.
خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه خنثی سازی تحریم دست خودمان است ولی رفع تحریم در دست دشمن است، خاطر نشان کرد: اگر تحریم را خنثی کنیم می‌توانیم از دشمن امتیاز بگیریم اما برای رفع تحریم و گرفتن حق مسلم باید امتیاز دهیم.
وی تصریح کرد: در خنثی سازی تحریم به خودمان تکیه می‌کنیم، ولی در رفع تحریم مجبوریم به دشمن اعتماد کنیم و خنثی سازی تحریم آینه ساز و فرصت ساز است اما رفع تحریم فرصت سوزی است.

خورشیدی اطهر همچنین با اشاره به موفقیت دانشمندان ایرانی در ساخت واکسن کرونا تاکید کرد: ساخت واکسن ایرانی مایه افتخار است که ستاد اجرائی حضرت امام خمینی (ره ) واکسن کوو ایران برکت را ساخته، هر چند آمریکا این واکسن را نیز تحریم کرد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول