اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مشکلات کشور با تکیه‌بر نیروهای جوان و حزب‌اللهی حل می‌شود

امام‌جمعه املش با اشاره به اینکه مشکلات کشور با تکیه‌بر نیروهای جوان و حزب‌اللهی حل می‌شود، گفت: منظور ما کنار گذاشتن باتجربه‌ها نیست کمااینکه بعضی از افراد میان‌سال‌ مانند شهید سلیمانی روحیه جوان‌گرایی دارند و مانند جوان‌ها کار می‌کنند.

مشکلات کشور با تکیه‌بر نیروهای جوان و حزب‌اللهی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته املش با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: تلاش کنیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام فاطمیه را زنده نگه‌داریم.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن ایام فاطمیه نشانه ظهور امام زمان است، افزود: باید با گرامی داشتن این ایام حتی  از طریق روضه‌های خانگی از برکت این ایام بهره‌گیری کنیم.

امام‌جمعه املش با اشاره به اینکه مشکلات کشور با تکیه‌بر نیروهای جوان و حزب‌اللهی حل می‌شود، تصریح کرد: این به این معنا نیست که نسل قبل را کلاً کنار بگذاریم بعضی از افراد میان‌سال‌ مانند شهید سلیمانی روحیه جوان‌گرایی دارند و مانند جوان‌ها کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل به دنبال ارتباط‌گیری و مذاکره با آمریکا هستند، گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب ما برای بازگشت به برجام اصرار و عجله‌ای نداریم اما این افراد که سردمداران آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، دشمنی آمریکا با ملت ایران را نمی‌فهمند.

رنجبر با اشاره به تحریم رهبر معظم برای ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور افزود: این تأکید رهبر برای حمایت از نخبگان ایرانی است که با ساخت واکسن کرونا موجب عصبانی شدن دشمنان شد.

وی با اشاره به متوقف کردن کشتی کره جنوبی توسط نیروی‌های ایرانی بیان کرد: زبان دیپلماسی و مذاکره برای بازگشت پول ایران پاسخ نداد اما با این حرکت و نمایش گذاشتن قاطعیت جمهوری اسلامی برای به نمایش گذاشتن قدرت نظامی موجب شد تا کره‌ای‌ها پای میز مذاکره بیایند و هفت میلیارد دلار به ایران بپردازند.

وی با اشاره به گلایه مردم املش از خاموشی‌های پی‌درپی برق این شهرستان گفت: این نوعی بی‌تدبیری در مدیریت است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول