اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شریعتی: لزوم ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز/ برای ایفای نقش در توسعه هرمزگان آماده‌ایم

عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت: برای ایفای نقش در توسعه همه جانبه هرمزگان و شکوفایی ظرفیت‌های آشکار و نهان این استان آمادگی داریم.

شریعتی: لزوم ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز/ برای ایفای نقش در توسعه هرمزگان آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عفت شریعتی‌کو‌ه‌بنانی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه قشم اظهار داشت: گام دوم انقلاب، حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: قرارگیری هر فرد در مسیر تکمیل سیر تکاملی خود، توجه ویژه به آرمان‌های شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از مولفه‌های این گام به شمار می‌رود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان و عضو کمسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ایران اسلامی امروزه مقتدرترین کشور در جهان اسلام است و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی وظیفه‌ای همگانی قلمداد می‌شود.

شریعتی ادامه داد: جهان در سالروز شهادت سردار سلیمانی شاهد ذلت و خفت ترامپ در کنار گذاشته شدن از صحنه سیاسی آمریکا است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور با سلایق جمعیتی گوناگون است که باید همراهی و همدلی ملی را در آن همواره مد نظر قرار داد.

شریعتی با بیان اینکه دشمن با اختلاف افکنی در پی مصادره ذخایر نهفته و بارز جهان اسلام است، اضافه کرد: تمدن‌های جهان گذشته و امروز از خاورمیانه گذر دارد و بنابر اذعان اندیشمندان غربی جهان از خاورمیانه و خاورمیانه از ایران به ثبات می‌رسد.

وی ائمه جمعه شهرستان‌ها و نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها همواره بر وحدت تاکید کرده و هرمزگان و قشم شاهد شکل‌گیری وحدت اسلام به عنوان یکی از اصول مورد تاکید رهبری هستیم.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز با محوریت ائمه جمعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، تشکل‌ها، اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه‌ها  می‌تواند خوراک فکری و کاری نمایندگان مردم در مجلس را فراهم آورد که تجربه شخصی ما از اثربخشی آن حکایت دارد.

شریعتی ابراز داشت: نمایندگان مردم در خانه ملت فارغ از حوزه بندی انتخاباتی خود را نماینده تمام ملت ایران می‌دانند و برای ایفای نقش در توسعه همه جانبه هرمزگان و شکوفایی ظرفیت‌های آن آمادگی داریم.

دوگانگی مدیریتی جزیره قشم باید گره‌گشایی شود

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این نشست اظهار داشت: وحدت از مباحث اساسی و مبنای هرگونه اقدام در جزیره قشم است.

وی افزود: علمای بصیر شیعه و سنیی قشم به هیچ وجه اجازه تفرقه‌افکنی در این جزیره را به احدی نخواهند داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: دوگانگی مدیریتی حاکم بر جزیره قشم مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته که انتظار است با تجدید نظر در قوانین مربوطه این معضل برطرف شود.

دکتر تارم ادامه داد: وجود مجلسی انقلابی موجب ارتقای سطح امید در جامعه است و انتظار می‌رود بودجه‌ای بر اساس اصول اقتصادی مقاومتی و مطالبات رهبری در آن به تصویب برسد.

وی با اشاره به عینیت یافتن نقش نظارتی مجلس در دوره یازدهم، اضافه کرد: این مهم باعث دلگرمی مردم به نظام و انقلاب شده است.

قشم، پیشانی جمهوری اسلامی ایران است

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: جزیره قشم بواسطه تنوع بالای تفکرات، اقوام و گرایش‌ها دارای شرایط بسیار حساس و پیچیده می‌باشد.

مرتضی شیخ‌زاده ادامه داد: 25 تا 30 هزار نفر از جمعیت این جزیره را اقوام مختلف تشکیل می‌دهند و موقعیت استراتژیک قشم آن را به پیشانی جمهوری اسلامی ایران بدل کرده است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول