اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعتماد مجدد به غرب خیانت به مصالح کشور و منافع مردم است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: اعتماد مجدد به غرب و غرب‌گرایی خیانت به مصالح کشور و منافع مردم است، آمریکا راه حل مشکلات نیست، خودش مشکل منطقه است.

اعتماد مجدد به غرب خیانت به مصالح کشور و منافع مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه ما به فاطمیه و محرم زنده‌ایم و نباید بگذاریم واجبات فراموش شود، اظهار داشت: محور اصلی فاطمیه قیامی است که حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت و برای روشن شدن جامعه انجام داد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه مقاومت در جامعه مسیر درست یک زندگی است، افزود: ملتی که فاطمه (س) و امام حسین(ع) دارد، سرفراز است؛ اگر حیا، غیرت و بصیرت فاطمی آسیب دید، ولایت آسیب می‌بیند.

وی با اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرضا گفت: جامعه با آمدن مسؤولان به میان مردم دردهایش شناخته می‌شود و تدابیر آن تدابیر واقعی خواهد بود، در این سفر وعده‌های خوبی داده شد و امیدوار هستیم پیگیری شود و شاهد حل مشکلات باشیم.

موسوی با اشاره به ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ فرار شاه معدوم عنوان کرد: سقوط طاغوت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله نشان داد، اگر جامعه اراده داشته باشد و با رهبری آگاه حرکت کند، فرار طاغوت مسأله‌ای شدنی است و در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی پیروز شد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه ترامپ در سال ۲۰۱۶ با شعار آمریکا را دوباره با عظمت می‌سازیم در انتخابات شرکت کرد، بیان کرد: وقتی مردم به او رأی دادند، یعنی قبول دارند که آمریکا از عظمت افتاده است، آمریکا با عظمت که نشد هیچ از همیشه تاریخ هم ضعیف‌تر شد.

وی با اشاره به اینکه نظام فاسد لیبرالیسم رو به افول است، عنوان کرد: این نظام پوسیده است و هنوز  عده‌ای می‌خواهند مردم را به سمت آمریکای پوسیده ببرند، برای ما تابستان گرم پیش‌بینی کردند، تابستان خودشان داغ و سوزنده بود.

موسوی با بیان اینکه نیروی نظامی ما از همیشه مقتدرتر است، خاطرنشان کرد: قدرتی برای آمریکا نمانده است، صدای شکسته شدن استخوان‌تان به گوش می‌رسد؛ از خودی‌ها گلایه داریم که حرف از اعتماد به غرب می‌زنند، اعتماد به یک نظام پوسیده نکنید نظامی که هیمنه آن‌ها شکست.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه تا انتقام سخت را نگیریم دست بردار نیستیم، تصریح کرد: اعتماد مجدد به غرب و غرب‌گرایی خیانت به مصالح کشور و منافع مردم است، آمریکا راه حل مشکلات نیست، خودش مشکل منطقه است.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی سبب شد آمار مبتلا به کرونا پایین بیاید، گفت: در شرایط تحریم کیت تشخیص کرونا را ساختیم و در واکسن از دیگر کشورها عقب نیستیم، آمریکا واکسن‌ها را تست نکرده برای سود بیشتر به مردم عرضه کرد و در این میان بسیاری فلج شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول