اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش رژیم صهیونیستی چوپان ربوده شده لبنانی را تحویل داد

ارتش رژیم صهیونیستی چوپان لبنانی را که چند روز پیش ربوده بود، به نیروهای صلیب سرخ جهانی در لبنان تحویل داد.

ارتش رژیم صهیونیستی چوپان ربوده شده لبنانی را تحویل داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام اخیر بیروت مبنی بر شکایت از رژیم صهیونیستی به علت ربودن یک چوبان لبنانی، ارتش رژیم صهیونیستی امروز از آزادی این چوپان خبر داد.

عصر روز سه‌شنبه هفته جاری، یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی چوپانی لبنانی را در محله «بسطره» در  منطقه مرزی «کفرشوبا» در خاک لبنان ربود و به داخل فلسطین اشغالی برد.

وزارت دفاع لبنان، در بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که پس از تلاش‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان (یونیفل)‌، صلیب سرخ جهانی و ارتش لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی «حسن قاسم زهره» چوپانی لبنانی را که روز سه‌شنبه ربوده بود، آزاد کرد.

طبق گزارش منابع خبری، علی‌رغم آنکه قرار بوده رژیم صهیونیستی این چوپان لبنانی را روز گذشته آزاد کند، امروز در گذرگاه «رأس الناقوره» این چوپان را به نیروهای بین‌المللی تحویل داد.

دفتر نخست‌وزیری لبنان، روز گذشته، در بیانیه‌ای اعلام کرد که «حسان دیاب» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان موضوع ربوده شدن «حسن قاسم زهره» چوپان لبنانی به دست ارتش رژیم صهیونیستی را پیگری کرده است.

در این بیانیه مذکور اعلام شد که نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان از «شربل وهبه» وزیر خارجه دولت انتقالی این کشور خواسته که شکایتی رسمی در خصوص «تعرض جدید اسرائیل» تنظیم کند و آن را به شورای امنیت سازمان ملل متحد و «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان تحویل دهد.

این گزارش در حالی منتشر شد که در روز ربوده شدن چوپان لبنانی، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در پی اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نقض مکرر حریم هوایی لبنان، در پیامی از وزارت خارجه این کشور خواسته بود که از رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول