اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین آمار کرونا در مازندران قرمز| بستری بودن 1379 بیمار در بیمارستان‌ها

با بستری شدن تعداد ۲۲۱بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۷۹ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در مازندران قرمز|  بستری بودن 1379 بیمار در بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی یازدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا درحالی تجربه نی شود که شاخد جولان کرونا در استان هستیم.

درحال حاضر ۱۰ شهر مازندران در لیست قرمز کرونا قرار دارند و احتمال افزایش شهرهای قرمز وجود دارد که باتوجه به این شرایط لازم است به هشدارها توجه شود.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۲۴۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۱۶۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۴۷بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید بستری و ۳۳ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۲۲۱بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۷۹ نفر رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول