اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|درصورت اختلال اینترنت امکان آزمون مجدد پایان ترم از دانشجویانی که مشکل داشته‌اند وجود دارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زابل در زمینه تغییرات جدید شیوه نامه آزمون مجازی گفت: اگر دانشجو وارد سیستم آزمون مجازی شود اما به دلیل اختلال اینترنت نتواند ادامه دهد، همکاران ما در حوزه فناوری دانشگاه‌ می توانند صحت موضوع را بررسی کنند و چنانچه اثبات شود، استاد مربوطه می‌تواند در همان روز آزمون یا فردای آن روز، از آن تعداد دانشجو مجدد امتحان بگیرد.

فارس من|درصورت اختلال اینترنت امکان آزمون مجدد پایان ترم از دانشجویانی که مشکل داشته‌اند وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در چند روز اخیر سوژه لزوم بازنگری در شیوه‌نامه برگزاری آزمونهای آنلاین دانشگاه زابل در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت و حمایت بسیاری از دانشجویان را به دنبال داشت، خبرنگار فارس موضوع را از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زابل پیگیری کرد.

سارا رامرودی از اعمال تغییراتی در شیوه نامه آزمون مجازی خبر داد و گفت: طی چند روز اخیر و بعد از ابلاغ شیوه نامه، وزارت علوم تغییراتی را اعلام کرد مبنی بر اینکه اگر دانشجو وارد سیستم آزمون مجازی شود اما به دلیل اختلال اینترنت نتواند ادامه دهد، همکاران ما در حوزه فناوری دانشگاه‌ها می توانند صحت موضوع را بررسی کنند و چنانچه اثبات شود، استاد مربوطه می‌تواند در همان روز آزمون یا فردای آن روز، از آن تعداد دانشجو مجدد امتحان بگیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زابل افزود: هر دانشجویی که به دلیل بیماری نتواند وارد سامانه آزمون پایان ترم شود، در صورت ارائه مدارک و مستندات پزشکی می تواند درس را حذف کند و دیگر غیبت و نمره صفر ثبت نمی‌شود.

وی در پاسخ به اینکه در زمان آزمون می شود به سوال قبل بازگشت؟ چراکه این نیز دغدغه اکثر دانشجویان است، گفت: خیر زیرا زمان کافی برای رویت سوالات در نظر گرفته شده و با توجه به امنیت آزمون مشاهده مجدد سوؤالات ممکن نیست.

رامرودی افزود: دانشگاه زابل هیچ ابداعی در تدوین شیوه‌نامه آزمون مجازی ندارد و شیوه‌‎نامه چکیده آیین نامه ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی بیان کرد: خط به خط مفاد شیوه‌نامه استنادشان نوشته شده است، 60 درصد شیوه نامه مطابق با آزمون به روش حضوری است و 40 درصد شیوه نامه مجازی است که از ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استخراج شده است.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول