اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

علت طمع شیخ تندرو اصلاحات به ظریف برای انتخابات ۱۴۰۰ / نتایج یک نظرسنجی پس از پیروزی بایدن

طمع اصلاح‌طلبان برای استفاده تبلیغاتی از ظریف در انتخابات 1400 در حالیست که وی بارها از عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری سخن گفته است.

علت طمع شیخ تندرو اصلاحات به ظریف برای انتخابات ۱۴۰۰ / نتایج یک نظرسنجی پس از پیروزی بایدن

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پایگاه خبری و تحلیلی جهان نیوز تلاش خواهد کرد، برخی اخبار و تحلیل‌های که در رسانه‌ها به هر دلیلی پرداخته نشده را برای مخاطبین خود منتشر کند. دهمین شماره بولتن جهان نیوز را در ادامه می‌خوانید:

علت طمع شیخ تندرو اصلاحات به ظریف برای انتخابات 1400

یکی از شیوخ تندرو اصلاحات که فعالیت های به ظاهر علمی را نیز چند سالی است که در قم آغاز کرده؛ در دیدار و گفت‌وگو با نماینده یکی از مراجع بزرگ تقلید در پاسخ به سئوال وی درباره نامزد احتمالی در انتخابات 1400 گفته است: «فعلا نامزد ما ظریف است و علت انتخاب ظریف نیز به خاطر این است که شانس پیروزی بیشتری نسبت به دیگر گزینه‌های اصلاح طلب دارد.» طمع اصلاح‌طلبان برای استفاده تبلیغاتی از ظریف در انتخابات 1400 در حالیست که وی بارها از عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری سخن گفته است.

نتایج یک نظرسنجی پس از پیروزی بایدن

یک نظرسنجی که در آذرماه امسال با محوریت تأثیر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام گرفته، حاوی نتایج زیر است:

۷۳ درصد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی دولت را در مشکلات اقتصاد مقصر می‌دانند.

درباره تأثیر بایدن بر وضعیت کشورمان هم ۵۶ درصد گفته‌اند تفاوتی ندارد.

۲۴ درصد گفته‌اند با آمدن بایدن وضعیت بهتر می‌شود و ۱۰ درصد هم معتقدند وضع با بایدن بدتر خواهد شد.

درباره احتمال بازگشت آمریکا به برجام هم ۶۴ درصد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی عنوان کرده‌اند مشکلات کشور با بازگشت آمریکا به برجام حل نمی‌شود.

خوانندگی خوانندگان خارج نشین در جزیره کیش!؟

متولیان وزارت ارشاد در صددند جشنواره موسیقی فجر را در کیش برگزار شود. در این میان برخی از فعالین فرهنگی نیز معتقدند از آنجا که فضا برای فعالیت های فرهنگی در این جزیره باز است امکان ایجاد یک منطقه آزاد فرهنگی در کیش فرآهم شده است. این فعالین مطلع فرهنگی هشدار داده اند که در صورت سهل انگاری مسئولین، برخی از جریانات ضدفرهنگی به دنبال این هستند که خواننده هایی که از خارج می‌آیند و امکان خوانندگی در داخل ندارند را به کیش برده و آنجا برنامه اجرا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول