اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارتقای 17 سایت تلفن همراه در شهرستان دهگلان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: 17 سایت تلفن همراه در شهرستان دهگلان با هدف بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان در حوزه ارتباطات سیار به تکنولوژی‌های جدید ارتقا یافت.

ارتقای 17 سایت تلفن همراه در شهرستان دهگلان

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به روند توسعه تکنولوژی‌ها و ضرورت بهره‌مندی مشتریان از فناوری‌های روز در شبکه ارتباطات سیار افزود: این مهم یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در حوزه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت با کیفیت تلقی می‌شود که با تدوین برنامه‌های کارشناسی شده همواره مورد توجه منطقه قرار دارد.

وی توسعه و ارتقای تجهیزات فنی بر روی 17سایت شهری، روستایی و جاده‌ایی در سطح شهرستان دهگلان را به نسل‌های 3G و 4G یادآور شد و اظهارداشت: این اقدام با هدف بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان در حوزه تلفن همراه و بهره‌مندی آنها از کیفیت بالا در ارسال پیام از طریق صدا و تصویر در این شهرستان صورت گرفته است.

حکمت به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به اینترنت در راستای انجام فعالیت‌های مبتنی بر دیتا و آموزش‌های مجازی اشاره داشت و گفت: با ارتقای تکنولوژیِ سایت های مذکور علاوه بر افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعتِ همراه توسط مشتریان شاهد ارتقای پوشش آنتن دهی در این شهرستان هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه مشتریان تلفن همراه در شهرستان دهگلان از تکنولوژی‌های 2G،3Gو4G بهره مند هستند، افزود: در حال حاضرتعداد42 سایت BTS در شهرستان دهگلان وجود دارد.

وی در ادامه ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان در راستای تحقق استراتژیها و اهداف شرکت مخابرات ایران که رعایت اصل مشتری مداری و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان می باشد را مطرح کرد و خاطر نشان ساخت: این مهم با تلاش همکاران و تعامل و همراهی مردم فهیم استان محقق شده است که امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

حکمت بیان داشت: توسعه و ارتقا زیرساخت ها، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و فراهم کردن شرایط مناسب برای بهره‌مندی بیشتر مشتریان از خدمات و محصولات مخابراتی علاوه بر جلب رضایت مشتریان موجب پیشرفت و توسعه همه جانبه استان در بخش های مختلف اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و غیره می‌شود.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول