اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

منع استفاده از اینترنت ماهواره‌ای غربی در روسیه/ متخلفان جریمه می‌شوند

روسیه در نظر دارد، شرکت‌ها و کاربرانی که از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک یا سایر سرویس‌های اینترنتی غربی استفاده می‌کنند را جریمه کند.

منع استفاده از اینترنت ماهواره‌ای غربی در روسیه/ متخلفان جریمه می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل   آرس تکنیکا، مجلس دومای روسیه تصمیم دارد برای افراد و شرکت‌هایی که از سرویس‌های اینترنت ماهواره‌ای غربی استفاده می‌کنند جریمه ای در نظر بگیرد. این قانون شامل حال سرویس‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، وان وب یا دیگر شرکت‌های اینترنت ماهواره‌ای غربی در حال توسعه می‌شود.

قانون پیشنهادی به دنبال جلوگیری از دسترسی به اینترنت با استفاده از سرویس استارلینک اسپیس ایکس، وان وب انگلیس یا سایر صورت‌های فلکی ماهواره‌ای غیر روسی در دست توسعه است.

طبق گزارشی که اخیراً در مجله «Popular Mechanics» در روسیه منتشر شده، جریمه‌های پیشنهادی برای کاربران عادی بین ۱۰ تا ۳۰ هزار روبل (۱۳۵ تا ۴۰۵ دلار) و برای شرکت‌ها بین ۵۰ هزارتا یک میلیون روبل (۶۷۵۰ تا ۱۳۵۰۰ دلار) است.

اعضای دوما ادعا می‌کنند، دستیابی به اینترنت غیر بومی سیستم اقدامات عملیاتی جستجو در این کشور را که نظارت بر استفاده از اینترنت و ارتباطات تلفن همراه است، دور می‌زند. به عنوان بخشی از کنترل شدید این کشور بر رسانه‌ها و ارتباطات، کلیه ترافیک اینترنتی روسیه باید از طریق یک ارائه دهنده ارتباطات روسی عبور کند.

انتهای پیام/

https://arstechnica.com/science/2021/01/russia-may-fine-citizens-who-use-spacexs-starlink-internet-service/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول