اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لزوم تجهیز تاسیسات برق به سیستم‌های به‌روز برای پیشگیری از سرقت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: تجهیزات و تاسیسات برق استان باید به سیستم‌های به روز مجهز شوند که در این رابطه نصب سیستم‌های هشداردهنده برای پیشگیری از سرقت‌ها موثر بوده و ضرورت دارد.

لزوم تجهیز تاسیسات برق به سیستم‌های به‌روز برای پیشگیری از سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌الهی امروز در نشست بررسی موضوع سرقت تاسیسات و تجهیزات برق با بیان اینکه باید اطلس جامعی از مناطق وقوع سرقت در حوزه‌های قضایی مختلف تدوین و ابلاغ شود، اظهار داشت: با تدوین اطلس کامل ضمن شناسایی و احصای علل و روش‌های سرقت تاسیسات و تجهیزات برق راهکارهای مناسب برای پیشگیری ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم برقراری گشت‌های مشترک با همکاری تمام دستگاه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت گشت "رضویون" بسیج، ادامه داد: با توجه به اینکه سرقت تاسیسات برق یک موضوع تخصصی بوده و فرد بدون آشنایی با سیستم‌های برق نمی‌تواند اقدام به سرقت کند، باید راهکارهای لازم برای مقابله با این مسئله تعیین شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: افراد یا شرکت‌هایی که به منظور نگهداری تجهیزات و تاسیسات برق انتخاب می‌شوند باید دارای صلاحیت‌های لازم باشند، در این خصوص باید سوابق پیمانکاران و سیم‌بانان از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری شود.

وی در ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از طریق رسانه‌ها به منظور پیشگیری، خاطرنشان کرد: تجهیزات و تاسیسات برق استان باید به سیستم‌های به روز مجهز شوند که در این رابطه نصب سیستم‌های هشداردهنده برای پیشگیری از سرقت‌ها موثر بوده و ضرورت دارد.

انتهای پیام/60025/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول