اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گرگان کارت زرد کرونایی گرفت/ ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی

فرماندار گرگان با اشاره به وضعیت زرد کرونایی این شهرستان از ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

گرگان کارت زرد کرونایی گرفت/ ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی

محمد حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در گرگان اظهار کرد: شهرستان گرگان از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت هشدار زرد است و محدودیت‌های کرونایی تا زمان رفع این بیماری در این منطقه اعمال می‌شود.

وی اجرای محدودیت ترددهای خودرویی را لازم‌الاجرا دانست و تصریح کرد: خودروهایی که پلاک بومی ساکن گرگان دارند برای ورود به شهرهای زرد نیازی به گرفتن مجوز تردد نخواهند داشت.

* براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا پلاک‌های بومی ساکن گرگان اجازه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارند

فرماندار گرگان با اشاره به ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی گفت: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا پلاک‌های بومی ساکن گرگان اجازه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارند، عدم رعایت این موارد موجب تشدید شیوع ویروس کرونا می‌شود.

حمیدی هرگونه تردد به شرط ضرورت را منوط به رعایت اصول و چارچوب‌های تعیین شده دانست و افزود: افرادی که سفر آنها به شهرهای قرمز و نارنجی ضروری است به شرط ارائه مدرک معتبر اجازه تردد خواهند داشت.

* برگه تردد در فرمانداری صادر نمی‌شود/ کسانی که درخواست اخذ تردد دارند لازم است به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند

وی با تاکید بر اینکه برگه تردد در فرمانداری صادر نمی‌شود، ابراز کرد: کسانی که درخواست اخذ تردد دارند لازم است به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و از آمدن به فرمانداری برای گرفتن برگه تردد پرهیز کنند.

فرماندار گرگان گفت: دفاتر پیشخوان دولت برای صدور برگه تردد پیش‌بینی شده است که مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر خیابان ولی‌عصر، ابتدای عدالت هشت، همچنین میدان فخرالدین اسد گرگانی واقع در بلوار جانبازان قبل از جانباز دوم و دفتر پیشخوان خیابان شهدا نبش لاله ١۴ نسبت به اخذ برگه تردد اقدام کنند.

به گفته حمیدی، برگه تردد خودرویی در دفتر پیشخوان میدان شهرداری روبروی مخابرات مرکز استان قبل از دادگستری نیز صادر می‌شود.

* پخش غذای نذری در برنامه‌های عزاداری ممنوع است/ برنامه‌های عزاداری دهه فاطمیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

فرماندار گرگان در خصوص برگزاری مراسم‌های فاطمیه افزود: برنامه‌های عزاداری دهه فاطمیه براساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله فیزیکی برگزار می‌شود.

حمیدی پخش غذای نذری در برنامه‌های عزاداری را ممنوع دانست و گفت: تیم‌های نظارتی در صورت مشاهده سرو غذا بین مردم با متخلفان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول