اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالغ بر ۶ میلیارد کمک‌های مردمی در استان تهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی شامل اقلام معیشتی طی مراحل مختلف در استان تهران توزیع شده است.

بالغ بر ۶ میلیارد کمک‌های مردمی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در آئین دهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان تهران که در شهرری برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی حاصل شد تا در این مکان مقدس و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) دهمین مرحله از توزیع کمک‌های معیشتی را آغاز کنیم تا بدین وسیله رنجی از آسیب دیدگان کرونا بکاهیم.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی به همت سازمان داوطلبان، خیران و عوامل جمعیت هلال احمر تهیه شده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی شامل اقلام معیشتی طی مراحل مختلف در استان تهران توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: موسسات خیریه در شناسایی افراد نیازمند و تهیه بسته‌های معیشتی همکاری خوبی داشتند و امروز برای دهمین بار این اقلام را که شامل موادغذایی و بهداشتی هستند به تمام شهرستان‌های استان ارسال می‌کنیم. 

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی سلطانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه داوطلبان جمعیت هلال احمر در اقدامات کمک مؤمنانه و تهیه بسته‌های معیشتی بسیار ارزنده و قابل تقدیر است. 

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان تهران طی ماه‌های گذشته و پس از شیوع کرونا، در همه سطوح و با تلاش صادقانه برای خدمت رسانی به مردم شریف از هیچ تلاشی دریغ نکرده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های بروز و با تعهد و اخلاص خدمات شایسته ارائه می‌کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول