اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دور تازه تظاهرات علیه نتانیاهو، راهپیمایی به سوی اقامتگاه نخست وزیراشغالگر

منابع خبری از برگزاری دور تازه‌ای از تظاهرات سراسری علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود اعمال محدودیت‌های کرونا خبر دادند.

دور تازه تظاهرات علیه نتانیاهو، راهپیمایی به سوی اقامتگاه نخست وزیراشغالگر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از تداوم برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی علیه نخست وزیر رژیم اسرائیل با وجود محدودیت‌های کرونایی خبر دادند.

 به گفته منابع خبری، دور تازه تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از غروب شنبه به وقت تهران در بسیاری از بخش‌های فلسطین اشغالی به ویژه شهر «تل آویو»  آغاز شد.

منابع خبری اعلام کردند که معترضان در پل‌ها، میادین و تقاطع‌ها در حال تجمع هستند و در شهر تل آویو معترضان به نتانیاهو در میدان «دیزینگاف» حضور دارند. در شهر «نس زیونا» نیز معترضان در خیابان‌ها تجمع کرده‌اند.

منابع دیگر خبری از حرکت معترضان  به «میدان پاریس» در مجاورت اقامتگاه نتانیاهو در «رحاویا» در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

روزنامه «جروزالم پست» نیز نوشت که  تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته سی‌ام شد. به نوشته این روزنامه، جنبش مخالف پرچم های سیاه اعلام  کرده است  معترضان در 638 تقاطع،  و پل در سراسر اسرائیل تجمع خواهند کرد تا به کارزار دروغ و نفرت «نه» بگویند.

«جنبش پرچم‌های سیاه» یکی از  عاملان برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو است. تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجه با کرونا هستند. چندی قبل پلیس رژیم صهیونیستی ۱۸ فرد را در اعتراض‌های یادشده نزدیک قدس اشغالی به اتهام اقدامات خرابکارانه دستگیر کرد.

یک اندیشکده صهیونیستی به تازگی در تحلیلی نوشت که فلسطین اشغالی با ناآرامی‌های مدنی و تهدیدهای عینی داخلی مواجه شده و کابینه  حاکم بی‌توجه به این واقعیات است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول