اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین آمار کرونا در شمال قرمز| تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۱۴۳۵ نفر رسید

تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۳۵ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در شمال قرمز| تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۱۴۳۵ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یازدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا درحالی رو به پایان است که دردسرهای کرونایی به شدت خود ادامه دارد.

طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان بودیم و تداوم سیر و سفر مازندران را در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار داده است.

جدی نگرفتن ویروس کرونا و ادامه حضور در تجمعات موجب شد مازندران در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار داده است که ادامه این وضعیت روزهای بحرانی را رقم خواهد زد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۰۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۲۰۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۴۶ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید بستری و ۱۱ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۹بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۱۷۹ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۳۵ نفر رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول