اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد در «طرح شهید سلیمانی» شهرستان ری

معاون استاندار تهران گفت: از ابتدای شروع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد تومان بسته معیشتی در طرح‌های مختلف کمک مؤمنانه توسط نهادهای مختلف در سطح شهرستان ری بین افراد نیازمند و اقشار ضعیف و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

توزیع بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد در «طرح شهید سلیمانی» شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در آئین دهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان تهران، اظهار کرد: باعث افتخار است که وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری باعث شده عمده برنامه‌های کمک معیشتی و امور مربوط به خیران در قبله تهران برگزار شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی شهرستان ری، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای کمک‌های مؤمنانه؛ نیروهای مردمی، جامعه خیران، دستگاه‌های دولتی، بسیج، نهادهای حمایتی، هلال احمر و سمن‌ها با همکاری و همدلی اقدامات خوبی برای کمک به اقشار نیازمند جامعه در شرایط کرونایی داشته‌اند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه بالغ بر ۴ میلیارد تومان بسته معیشتی در طرح‌های مختلف کمک مؤمنانه در سطح شهرستان ری توزیع شده است، ادامه داد: در همین راستا واحدهای تولیدی در کنار خیران و نیروهای جوان و جهادی پای کار آمدند و هر مسجد و پایگاه بسیج تبدیل به کارگاه تولید ماسک شد که این برگرفته از روحیه جهادی و مردمی است.

توکلی با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا با اجرای طرح غربالگری زمینه کنترل به طور مردمی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، بسیج و شبکه بهداشت فراهم شد، افزود: هم‌زمان با سراسر کشور طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت فرمانداری، بسیج، شبکه بهداشت، هلال‌احمر و سایر نهادها در ری طی ۴ هدف اصلی طرح در حال انجام است و تاکنون نتایج خوبی در کاهش مبتلایان و فوتی‌ها و حمایت از افراد بیمار و اطرافیان آن‌ها داشته است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر هلال‌احمر در رویدادهای مختلف، خاطرنشان کرد: ایران کشور حادثه‌خیز است و جمعیت هلال‌احمر با استفاده از ظرفیت‌های خوب جوانان و داوطلبان با حضور در حوادث مختلف، به خدمات‌رسانی آسیب‌دیدگان می‌پردازد و در بحث کرونا نیز تاکنون اقدامات مطلوبی داشته و امروز در آئین دهمین مرحله از توزیع کمک‌های معیشتی، بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی را از شهرری به شهرستان‌های استان تهران ارسال کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول