اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معطلی پروژهای سمنان در نبود اعتبار/ جاده سمنان- فیروزکوه به قتلگاه مردم تبدیل شده است

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: پروژه‌های زیادی در سمنان به دلیل نبود اعتبارات لازم معطل مانده‌اند؛ امروز جاده فیروزکوه- سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است.

معطلی پروژهای سمنان در نبود اعتبار/ جاده سمنان- فیروزکوه به قتلگاه مردم تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، عباس گلرو در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان سمنان اظهار کرد: بیشترین میزان مطالبه‌گری مردم در سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، مقوله راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه در سمنان پروژه‌های زیادی معطل مانده‌اند که عمدتاً اعتبار ندارند، افزود: بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی‌شهر ۱۰ سال است که معطل مانده و قرار است در دهه فجر امسال با تأخیر افتتاح شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده فیروزکوه- سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است و بسیاری جان خودشان را در این محور از دست داده‌اند و هر زمان در این مسیر به سمت تهران تردد می‌کنیم، شاهد تصادفاتی هستیم.

گلرو بیان کرد: شهرک صنفی مهدی‌شهر ۱۰ سال است که بلاتکلیف مانده و قرار است زمینی به آن‌ها بدهند؛ چرا این اقدامات انجام نمی‌شود؟

وی افزود: ما مشکلات تأمین اعتبارات داریم؛ اما به‌واقع ایران کشوری نیست که منابع اندکی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای تصدی‌گری نمایندگی سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با مدیران حوزه عمرانی استانداری سمنان نشستی داشتیم و در آن نشست نیز مطرح شد که بیشترین مشکلات این منطقه در حوزه راه و شهرسازی است که برای مثال می‌توان به ورودی شهر سمنان اشاره کرد؛ این بهسازی ورودی شهر را چه کسی جز راه و شهرسازی و حمل‌ونقل جاده‌ای باید انجام دهد؟

گلرو با اشاره به اینکه مسکن مهر امروز برای مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده است، تأکید کرد: مردم سمنان مطالبات جدی زیادی در حوزه راه دارند که یکی از آن‌ها، کریدور شمال به جنوب و محور فیروزکوه به سمنان است که می‌تواند شمال را به جنوب متصل و سمنان را از این منظر، از بن‌بست خارج کند.

وی افزود: از سوی دیگر، محور کیاسر و همچنین دوآب به مهدی‌شهر نیز با مشکلاتی روبه‌رو است که در کنار محور سمنان- معلمان باید مدنظر مسؤولان استانی و کشوری در وزارت راه قرار گیرد.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول