اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دماوند میزبان دو شهید گمنام شد

هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دماوند به استقبال دو شهید گمنام دفاع مقدس رفت.

دماوند میزبان دو شهید گمنام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، صبح امروز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان شهید پرور دماوند به استقبال دو شهید گمنام رفت.

این دو شهید که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، در عملیات والفجر و رمضان به شهادت رسیدند یکی از این عزیزان ۱۷ ساله و دیگری ۲۱ ساله است.

این دو شهید گمنام از مقابل حسینیه شهرک جهاد منطقه گیلاوند به سمت پارک خانواده فرهنگیان تشیع و در این پارک به خاک سپرده شدند.

مردم پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند

روح‌الله عرب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان تشییع و تدفین شدند.

وی افزود: یک شهید بزرگوار ۲۲ ساله از عملیات بدر در منطقه آبعلی و دو تن از شهدای بزرگوار از عملیات والفجر چهار و رمضان دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرک فرهنگیان شهر دماوند تدفین شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: خرسندیم که امروز میزبان دو شهید گمنام بودیم، اما نکته مهم این است که همه مردم شریف شهرستان دماوند به خصوص اهالی این شهرک در این مراسم باشکوه تشییع و تدفین شهدای گمنام شرکت کردند.

عرب ادامه داد: این موضوع درس بزرگی به ما می‌دهد، مبنی بر اینکه هنوز مردم پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و هنوز شهید به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی جایگاه خود را دارد.

وی تصریح کرد: این موضوع امروز نه تنها شهید و شهادت و فرهنگ ناب شیعی را تحت شعاع قرار می‌دهد، بلکه آن را در مسیر مثبت خود به سمت جلو سوق می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به اینکه یک سال از روز شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌گذرد، هنوز جوانان ما نشان دادند که رویش‌های انقلاب هستند و امروز شاهد حضور چشم‌گیر قشر جوان در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدا بودیم‌.

عرب تأکید کرد: با این روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی و جایگاه شهید و شهادت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ما باز هم نظام خود را بیمه کرده و به سمت جلو پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام /۶۷۰۶۷/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول