اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: هیچ کس از مدیران ورزشی مطالبه‌گری نمی‌کند/تیم‌ها در اردوی برون مرزی تفریح می‌کنند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: الان بهشت مدیران ورزشی است چون هیچ کس از این مدیران بابت خرج‌های که انجام می دهند، مطالبه‌گری نمی‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: هیچ کس از مدیران ورزشی مطالبه‌گری نمی‌کند/تیم‌ها در اردوی برون مرزی تفریح می‌کنند

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی لیگ والیبال نشسته، تیم ملی سود برد، اظهار داشت: در مسابقات لیگ والیبال نشسته، هر تیم می‌تواند سه ملی‌پوش را داشته باشد. تیم‌های مس شهر بابک کرمان و شهرداری ورامین نفرات تیم ملی را در ترکیب تیم خود داشتند. از این رو در این دیدار زیبا و دیدنی در مرحله دوم لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور تیم ملی برنده شد. حاضرم قسم بخورم که سطح بازی مس و شهرداری از  فینال پارالمپیک بالاتر بود.

وی افزود: بازی خوبی از ملی‌پوشان در دیدار مس و شهرداری شاهد بودیم. بازی‌ها در مرحله بعد که چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند خیلی حساس‌تر و جذاب‌تر دنبال خواهد شد. چون انتظارات از ملی‌پوشان برای ارائه عملکرد خوب بیشتر است.

رضایی در خصوص اینکه هیچ‌گاه قول قهرمانی به کسی نمی‌دهم، گفت: ورزش ضمانت ندارد، در تیم ملی والیبال نشسته می‌گویم حق قهرمانی در پارالمپیک با ایران است ولی قول قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک را نمی‌دهم. 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های برتر دنیا عنوان کرد: به تورنمنت چهارجانبه ترکیه دعوت شدیم که قرار بود قزاقستان و ژاپن هم باشند. اگر پول هم بدهند به این تورنمنت نخواهیم رفت. چون غیر از اینکه وقت را بگیرند آورده‌ای برای بازیکنان تیم ملی ندارند. این تیم‌های در حد والیبال نشسته ایران نیستند. در بازی‌های پارالمپیک چهار تیم بوسنی، برزیل، روسیه و مصر حریف اصلی ما هستند. هر جایی در دنیا یکی از این تیم‌ها در آن تورنمنت باشند، خواهیم رفت و یا دعوت کنند به ایران بیایند با آنها بازی می کنیم.

رضایی با اشاره به برگزاری اردوهای برون مرزی برخی از تیم‌های ملی که مشکل معلولیت ندارند و این اردوها بدون هیچ خروجی است، خاطر نشان کرد: بعضی از تیم‌های ملی که مشکل معلولیت ندارند، در اردوهای خارجی تفریح می‌کنند، اگر بخواهیم برویم تفریح کنیم آیا بیت المال این اجازه را به ما می‌دهد؟ اگر می‌دهد می‌رویم چون کلی هم پول داریم. الان بهشت برخی مدیران ورزشی است و هیچ کس از این مدیران، بابت خرج‌هایی که می کنند، مطالبه‌گری نمی‌کنند. همیشه بودجه کم می‌آوردیم ولی امسال ۱۲۰ درصد بودجه می‌دهیم. ۲۰۰ میلیون به بولینگ و ۵۰۰ میلیون به یکی دیگر می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول