اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعمال ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای زرد/ با متخلفان مصوبات ستاد کرونا برخورد می‌شود

فرماندار گرگان با اشاره به وضعیت زرد کرونایی مرکز استان گلستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ممنوعیت تردد شهری در گرگان از ساعت ٢١ تا ۴ صبح پابرجاست.

اعمال ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای زرد/ با متخلفان مصوبات ستاد کرونا برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی عصر امروز در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی در شرایط زرد اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه شهری در شهرهای زرد نیز اعمال می‌شود این ممنوعیت تردد در گرگان از ساعت ٢١ تا ۴ صبح پابرجاست.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان برابر مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد می‌شود، تصریح کرد: پلیس راهور از طریق دوربین‌های کنترل تردد نسبت به رصد خودروها و گشت‌های سطح شهر اقدام می‌کند.

فرماندار گرگان بر ضرورت رعایت دستورالمل‌های بهداشتی در شرایط هشدار زرد کرونایی تاکید کرد و افزود: هر گونه مراسم و تجمع منوط به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  است، با متخلفان مصوبات ستاد کرونا برخورد می‌شود.

وی از حضور گشت شبکه بهداشت شهرستان گرگان در سطح شهر خبر داد و گفت: گشت‌های بهداشت نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌های صادره نظارت مستمر دارند.

فرماندار گرگان با اشاره به وضعیت نگران‌کننده کرونایی بیان کرد: گرچه شهرستان گرگان از وضعیت هشدار نارنجی بیرون آمده است اما این وضعیت شکننده است و مردم باید همچنان الزامات بهداشتی و پرهیز از تجمعات را ضروری بدانند.

حمیدی با بیان اینکه میزان بستری و ابتلا به ویروس کرونا در گرگان سیر نزولی دارد، گفت: این آمارها نباید ما را دلگرم کند و فکر کنیم در امان هستیم، باید با همکاری مردم در کنار تلاش کادر بهداشت و درمان بساط این ویروس منحوس را جمع کنیم.

انتهای پیام/83001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول