اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدوده طرح زوج و فرد در کرمانشاه به کدام خیابان‌های محدود می‌شود؟

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در سه خیابان واقع در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن‌ماه خبر داد.

محدوده طرح زوج و فرد در کرمانشاه به کدام خیابان‌های محدود می‌شود؟

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن‌ماه خبر داد.

وی اظهار داشت: همین الان هم در معابر شهر هسته مرکزی شهر کرمانشاه، افزایش ترددها را داریم و از طرفی در دو ماه پایانی سال با توجه به خریدهای نورزوی این میزان ترددها معمولا افزایش پیدا می‌کند که این معابر پاسخگوی این میزان از حجم سفر‌های روزانه به این خیابان‌ها نیست.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: با تصویب شورای عالی ترافیک استان از اول بهمن ماه طرح زوج و فرد در سه خیابان که در هسته مرکزی مجاور هم هستند، اجرا می‌شود.

به گفته غلامی، طرح زوج و فرد اصفهان به خیابان‌های «مدرس» از همان ابتدای میدان آزادی تا سه‌راه شورا، «کوهساری» از تقاطع کارگر یک تا میدان فاطمیه و «جلیلی» از تقاطع آیت‌الله جلیلی به سمت سه‌راهی لشکر منتهی می‌شود.

وی اضافه کرد: ورود به این سه خیابان و حتی ورودی‌های آن‌ها در قالب طرح زوج و فرد و متناسب با رقم سمت راست پلاک وسیله نقلیه مجاز خواهد بود

غلامی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد برای خودروهایی که پلاک هماهنگی با روزهای زوج یا فرد یعنی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به‌عنوان روزهای زوج و یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه به عنوان روزهای فرد؛ را ندارند، از ساعت سه بعدازظهر تا هشت شب است.

وی افزود: همشهریان برای عزیمت به معابر هسته مرکزی شهر کرمانشاه طوری برنامه‌ریزی کنند که با این محدودیت‌ها مواجه نشوند حتی کسانی که از شهرستان‌ها قصد سفر به مرکز استان را دارند اگر نیاز است به این سه خیابان ورودی داشته باشند سعی کنند در روزهایی سفر کنند که با این محدودیت‌ها مواجه نشوند و مجاز به ورود به خیابان‌های مذکور باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول