اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیگیری مطالبات تاکسیرانان وظیفه ذاتی بنده است/ محیط وسایل نقلیه عمومی مأمن خانواده‌هاست

نماینده مردم رشت شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری وی در خصوص ساماندهی وضعیت بیمه، افزایش افسارگسیخته قیمت‌ لاستیک و لوازم اتومبیل گفت: پیگیری مطالبات تاکسیرانان وظیفه ذاتی بنده است و قلباً معتقدم محیط وسایل نقلیه عمومی مأمن خانواده‌های ماست.

پیگیری مطالبات تاکسیرانان وظیفه ذاتی بنده است/ محیط وسایل نقلیه عمومی مأمن خانواده‌هاست

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حواشی مطرح‌شده درباره رانندگان حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: در آن جلسه همه‌ هم‌وغم ما برطرف کردن مشکلات قشر زحمتکش حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری ازجمله بررسی دغدغه آنان در افزایش قیمت لوازم تا مشکلات مختلف کرونایی بود که فشار مضاعفی را پیش روی این عزیزان قرار داده‌ است.

وی با بیان اینکه من به‌عنوان مدافع تاکسی‌داران  در جلسه حاضرشده و مطالبی برای رفع مطالبات آنان بیان داشتم، گفت: متأسفانه در تنظیم خبر در اظهارات بنده دقت لازم صورت نگرفت و نکات مطروحه به شیوه‌ای رسانه‌ای شد که متفاوت بامنظور عرض ما بود ضمن اینکه ما محیط آرام در وسایل نقلیه عمومی را مأمنی برای حضور خانواده‌های خود می‌دانیم.

نماینده مردم رشت شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری وی در خصوص ساماندهی وضعیت بیمه، افزایش افسارگسیخته قیمت‌ لاستیک و لوازم اتومبیل و دیگر مطالبات بیان کرد: به‌هیچ‌وجه در قبال قشر زحمتکش تاکسی‌دار  که با حداقل‌های تأمین مخارج در سرما و گرما در خط مقدم خدمات‌رسانی هستند ناسپاس نبوده و بی‌مهری نسبت به این عزیزان را دور از اخلاق و انصاف می‌دانم.

احمدی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در مطالبه گری و حساسیت در بیان مطالب افزود:  انتظار می‌رود همراهان رسانه‌ای در انتشار مطالب حساسیت بیشتری به خرج داده تا زحمات این‌گونه اقشار زحمتکش زیر سؤال نرود و اعتماد این عزیزان به نمایندگانشان کم نشود.

وی با بیان اینکه خود را مکلف و موظف به دفاع از کیان قشر عزیز و زحمتکش رانندگان وسایل نقلیه عمومی میدانم، افزود: یکی از تأکیدات ما این است که تمهیداتی اندیشیده شود تا حفظ حقوق مسافران منجر به نادیده گرفتن حق رانندگان عزیز نشده و بالعکس نیز اتفاق نیفتد و این به معنی ناسپاسی نسبت به این قشر زحمتکش نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه گاهی برخی رسانه‌ها به نام مطالبه گری بدون نگاه حرفه‌ای صرفاً سوژه‌یابی کرده و مطلبی را همراه با تحریف به سمع و نظر مردم می‌رسانند، خاطرنشان کرد: بین آنچه گفته می‌شود و آنچه نگارنده خبر بنا به برداشت خود قید می‌کند ممکن است  فاصله زیادی باشد لذا ایجاد حواشی در خصوص موضوعات مختلف، بیش از آنکه رنگ مطالبه گری داشته باشد ممکن است سلیقه‌ای بوده و کمی دور از واقعیت باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول