اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مردم قم همچنان در مبارزه با کرونا پیشتاز و پیشگام هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم قم همچنان در مبارزه با کرونا پیشتاز و پیشگام هستند و البته باید اذعان کرد که این قم هراسی ها و اهانت هایی که به مردم قم شده است، نباید بی جواب باقی بمانَد.

مردم قم همچنان در مبارزه با کرونا پیشتاز و پیشگام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن مالکی نژاد که امروز در یکصد و هفتاد و هفتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با اشاره به رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری ایام فاطمیه مردم قم خاطر نشان کرد: نماز جمعه این هفته قم نیز پس از 6 ماه و در شرایط آبی کرونایی مجددا بازگشایی شد و ما خود شاهد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم عبادی سیاسی توسط مردم بودیم.

وی با بیان دلایل قم هراسی برخی از مسؤولان اذعان کرد: به نظر می رسد این عده ضمن آن که با جایگاه معنوی و سیاسی قم مشکل دارند، با جایگاه روحانیون نیز مشکل دارند و البته مخالف شور و نشاط در زنده نگاه داشتن شعائر مذهبی هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم همچنین تأکید کرد: مردم قم همچنان در مبارزه با کرونا پیشتاز و پیشگام هستند و البته باید اذعان کرد که این قم هراسی ها و اهانت هایی که به مردم قم شده است، نباید بی جواب باقی بمانَد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول