اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه‌پیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در تهران

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران از برگزاری راه‌پیمایی ۲۲ بهمن به شکل رژه خودرویی و موتوری به دلیل شرایط کرونایی خبر داد.

راه‌پیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه نهایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اظهار کرد: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر امسال با سال‌های قبل به دلیل شرایط کرونایی تفاوت ویژه‌ای دارد ولی برنامه‌ها با درنظر گرفتن وضعیت و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

وی با تشکر از برگزاری مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: راه‌پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به طور رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: هیچ مشکلی در اجرای سایر برنامه‌هایی که در سال‌های قبل در ده روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شد نیست و این برنامه‌ها مثل سنوات قبل از ۱۲ بهمن با راه‌اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) آغاز خواهد شد.

 حجت الاسلام محمودی افزود: برنامه‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج، ادارات، مهمانی لاله‌ها، اجرای بانگ تکبیر الله اکبر و نورافشانی این شب از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال خواهد بود.

وی پرداختن به حوزه‌های تبلیغی و فضای مجازی را از جمله کارهای محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های استان تهران دانست و بیان کرد: با توجه به خلاء برخی برنامه‌های میدانی، فرصت تبلیغات و روشنگری در فضای مجازی می‌تواند برای تبیین دست آوردها و مبارزه با القای افکار منفی دشمنان در خصوص انقلاب اسلامی مؤثر باشد و لذا باید دستگاه‌های مسؤول و تشکل‌های مردمی در این خصوص از هم اکنون به فکر باشند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان فرصت روز زن و میلاد حضرت زهرا(س) در ۱۵ بهمن را اتفاقی مبارک برشمرد و از ادارات و نهادهای شهرستان خواست برای این روز مبارک و مهم برای تبیین نقش زنان و تجلیل از این بزرگواران همت بگمارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول