اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بدنبال گزارش مشق عشق در کسوت سربازی انجام شد/ تجلیل فرمانده سپاه عاشورا از معلم نظرکهریزی

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در آیین تجلیل از معلم فداکار روستای گرامی نظرکهریزی هشترود از آغاز 250 پروژه در سطح استان خبر داد.

بدنبال گزارش مشق عشق در کسوت سربازی انجام شد/ تجلیل  فرمانده سپاه عاشورا از معلم نظرکهریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، محمدعلی نجفی در آیین تجلیل از معلم فداکار روستای گرامی نظرکهریزی هشترود اظهار داشت: پس از انتشار گزارش این معلم فداکار حسب دستور سردار ربیعی  به سردار خرم فرماندار سپاه عاشورا مبنی بر تجلیل از این معلم عزیز شده‌ایم.

وی گفت: در هفته بسیج 21 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با هرینه‌ای بالغ بر 3.5 میلیارد تومان برای طرح های آب شرب، آب کشاورزی، مدرسه و راه افتتاح کرد.

 

نجفی اجرای برنامه های فرهنگی را محور قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان برشمرد.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا معلمی را نوعی ایثار دانست و گفت : اکثر معلمان بصورت گمنام شب و روز در تلاش هستند و در سنگر علم و دانش هستند تا ریشه بی سوادی و جهل ریشه کن شود.

نجفی گفت : 21 مدرسه در شهرهای میانه، چاراویماق، هوراند، کلیبر، ورزقان و اهر توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه بزودی دفتر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در منطقه هشترود شروع بکار خواهد کردافزود: پروژه هایی که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی در هر جا اجرا شود به شعاع 60 کیلومتر محرومیت زدایی خواهد شد.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: بخاطر برآورد شدن آرزوی این معلم فداکار که راه روستایی و گاز رسانی بود بزودی بهسازی راه روستای گرامی شروع خواهد شد و با اختصاص بودجه برای سال آینده آسفالت این روستا در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: گازرسانی برای این روستا هم در دست اجراست و سال آینده پروژه گازرسانی نیز شروع خواهد شد.

امینیان گفت: متاسفانه از 700 کیلومتر راه روستایی شهرستان هشترود 350 کیلومتر آن خاکی است که 350 میلیارد تومان نیاز است تا بهسازی این راه‌ها صورت گیرد.

وی گفت: مابقی 350 کیلومتر هم وضعیت چندان خوبی ندارند و نیمی دیگر هم نیازبه بازسازی است.

امینیان 20 مدرسه نظرکهریزی کانکسی، 5 مدرسه سنگی و 10 مدرسه هم بطور کامل تخریبی است.

پرویز عبدالله زاده سرباز معلم روستای گرامی بخش نظرکهریزی هشترود چند روز قبل که می‌خواست به مدرسه برود مشاهده کرده بود متاسفانه راه روستا بخاطر برف مسدود شده بود اما با پارو راه 1.5 کیلومتری را باز کرده بود و خود را به مدرسه رسانده بود.

وی گفت : چون با خودم گفتم شاید بچه ها الان منتظر من هستند پس باید در مدرسه حاضر باشم و وجدان کاری که داشتم در مدرسه حاضر شدم.

برای مطالعه گفت وگویی فارس با پرویز عبدالله زاده با تیتر مشق عشق در کسوت سربازی/سرباز معلم کوهستان اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/60015

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول