اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشدید باران و برف و کاهش محسوس دما از چهارشنبه در آذربایجان شرقی

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان شرقی،‌ از تشدید باران و برف و کاهش محسوس دما(10 تا 20 درجه) از روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در استان خبر داد.

تشدید باران و برف و کاهش محسوس دما از چهارشنبه در آذربایجان شرقی

افشین ابراهیمی مسوول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به این که تشدید بارش باران و برف از روز چهارشنبه تا روز پنجشنبه است، اظهار داشت: کولاک برف، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای و مسدود شدن برخی راه های روستایی استان دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از سفر های غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما، گفت: دما به صورت محسوس بین 10 تا 20 درجه سانتیگراد از روز پنجشنبه 2 بهمن ماه کاهش یافته و توصیه می شود در صرفه جویی و مدیریت در توزیع و مصرف بهینه سوخت و انرژی، اقدامات لازم انجام گیرد.

مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آید.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول