اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستان خیانت‌بار سران برخی کشورهای اسلامی به‌‌سوی دشمن دراز شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سران برخی از کشورهای اسلامی با خیانت به آرمان‌های قدس، دستان خیانت بارشان را به سوی دشمن دراز کرده‌اند.

دستان خیانت‌بار سران برخی کشورهای اسلامی به‌‌سوی دشمن دراز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) در نشست مجازی رؤسای کمیسیون های روابط خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین، گفت: در آستانه روز بزرگداشت غزه و سالروز نبرد پیروزی 22 روزه غزه هستیم، برپایه این همایش برای زنده نگهداشتن مقاومت غزه برگزار شده است. بنده قبل از هر چیز لازم می دانم از رؤسای پارلمان ها و مجالس حامی فلسطین تقدیر و تشکر کنم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به دلیل ویروس منحوس کرونا قدری بین ملت ها فاصله ایجاد شده و نتوانستیم از حضور میهمانان در تهران بهره مند شویم و میزبانی آن ها را داشته باشیم.

وی افزود: به هر حال در این ایامی که با استفاده از این انفصال و سکونی که ویروس کرونا در تحرکات بین المللی ایجاد کرده، دشمنان ما ساکن و بی تحرک  نیستند، اگرچه سران برخی از کشورهای اسلامی با خیانت به آرمان های قدس، امروز نه تنها خوابند، نه تنها سکون و سکوت بر جوامع اسلامی ایجاد کرده اند، بلکه دستان خیانت بارشان را به دست دشمن دراز کرده‌اند و امروز با اجرایی کردن معامله محکوم به شکستِ قرن، به آرمان های فلسطین و جامعه مسلمانان، همچنین اهداف فلسطین خیانت می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنرانی خود در آغاز این نشست مجازی، اظهار داشت: این کشورها به مردم مظلوم فلسطین ظلم مضاعف می کنند؛ با توجه به شرایط موجود، دشمنان سعی می‌کنند کشورهای معدودی از جهان اسلام را با فریفته کردن، مرعوب کردن، تطمیع کردن سران خائن این کشورها، عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی را اجرا می‌کنند و در تلاش هستند تا قبح رابطه با رژیم صهیونیستی را بشکنند و ظلم بر مردم فلسطین را استمرار دهند. امروز تحرکات چشمگیر در جهان اسلام ضروری به نظر می رسد.

ذوالنوری تاکید کرد: دشمن ما امروز شهرک سازی را ادامه داده و اجازه بازگشت به فلسطینی هایی که آواره شده بودند را نمی دهد. دشمن ما حق تعیین سرنوشت که ابتدایی ترین حق بشری است را به مردم مظلوم فلسطین نمی دهد، می بینیم وقتی بحث واکسیناسیون در مقابل کووید 19 که یک اقدام حاکمیتی است، در بین مردم فلسطین، بین عرب ها و مسلمانان و بین سایر شهروندان فلسطینی تبعیض قائل می شوند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین از ابتدایی ترین حق که حق بر سلامت است برخوردار نیستند، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی تقویت می شود و بعضی از سران کشورهای خائن به آن ها کمک می کنند بنابراین ما نباید آرام و بی تفاوت باشیم، حضور چشمگیر مهمانان، پارلمان های حامی کشور فلسطین و قبله اول مسلمانان در این موقعیت، حضوری معنادار و مهم است که عزم و اعتقاد کشورها بر ادامه مسیر مقاومت را اثبات کرده و به دنیا نشان می دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: بر ارواح طیبه شهدای مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همه شهدای عزیزی که در مقابل نظام سلطه و تعدیات رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و به دنبال تقویت آرمان های فلسطین بودند، درود و سلام الهی نثار ارواح طیبه آن ها می کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول