اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امیدبخشی و نشاط اولویت کانون پرورش فکری کودکان

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر در بستر فضای مجازی گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، تأکید می‌شود فعالیت‌های امید‌بخش و بانشاط در فضای مجازی صورت پذیرد.

امیدبخشی و نشاط اولویت کانون پرورش فکری کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعیدرضا کامرانی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر در بستر فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، تأکید می‌شود فعالیت‌های امید‌بخش و بانشاط در فضای مجازی صورت پذیرد و با برنامه‌ریزی منسجم و تولید محتوای مناسب با این ایام، کام کودکان و نوجوانان را شیرین کرد و آن‌ها را بیش از پیش با انقلاب اسلامی ایران و اثرات روح‌بخش آن در کشور عزیزمان ایران آشنا کرد. 

وی هدف کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم‌سازی زمینه حضور پرشکوه آنان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین‌های بزرگ‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد و برنامه‌ریزی و بستر‌سازی مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها به صورت مجازی مهم دانست.

کامرانی در این باره افزود: در صورت عدم مغایرت با دستورالعمل‌ها در ایام دهه فجر به صورت میدانی و مدیریت شده، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه برای نقش‌آفرینی خودجوش در بزرگ‌داشت مناسبت‌ها در قالب برنامه‌های مجازی مورد تاکید است.

وی بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان و نوجوانان در تولید برنامه‌هایی متناسب با فضای فکری و عاطفی آنان را مهم خواند و اظهار داشت: این فعالیت ها به منظور بانشاط‌ سازی مناسبت‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی  برای کودکان تدارک دیده شده است.

سرپرست کانون فارس در ادامه با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی، هنر را از دربار بیرون آورد و اجازه داد تا همه‌ی مردم به حد توان و علاقه‌ خود، فرهنگ و هنر و ادب را بیاموزند، گفت: همه ‌ما وظیفه داریم در حد توان، در دهه مبارک فجر فعالیت کرده و به اطلاع‌رسانی رویدادهای این ایام بپردازیم و خدماتی که دولت‌ها در دوران بعد از انقلاب ارائه داده‌اند را به کودکان و نوجوان یادآور شویم. 
 

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول