اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تعدیل روشنایی بلوارهای گلستان برای کاهش مصرف برق/ جمع‌آوری ۲۳۰ دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر) غیرمجاز در سطح گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: تعدیل روشنایی بلوارها از جمله اقدامات انجام شده در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر به شمار می‌رود.

تعدیل روشنایی بلوارهای گلستان برای کاهش مصرف برق/ جمع‌آوری ۲۳۰ دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر) غیرمجاز  در سطح گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، علی‌اکبر نصیری از کشف و جمع‌آوری ۲۳۰ دستگاه استخراج بیت کوین(ماینر) غیرمجاز در سطح استان خبر داد، اظهار کرد: در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی صورت گرفته شده ۲۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، حدود ۵۵۰ کیلوولت مصرف داشته که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع می‌شود.

* شرکت برق تمام اقدامات را به کار گرفته تا خاموشی‌ها را به حداقل کاهش دهد
نصیری با بیان اینکه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال چندین دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز  به تعداد ماینرهای ضبط شده افزوده شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، خاطرنشان کرد: تعدیل روشنایی بلوارها از جمله اقدامات انجام شده در این مانور به شمار می‌رود.
وی به خاموشی‌های اخیر که به علت کمبود گاز در نیروگاه‌های کشور رخ داد اشاره کرد و گفت: در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت بار صورت گرفت تا خاموشی‌ها را به حداقل کاهش دهیم.

* ادارات ضمن استفاده از دیزل ژنراتورهای موجود خود در مصرف برق صرفه‌جویی کنند/ کاهش حداکثری روشنایی میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها در شب
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان همچنین از ادارات، سازمان‌ها و بانک ها خواست از دیزل ژنراتورهای موجود در ادارات استفاده کرده و در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
نصیری بر کاهش حداکثری روشنایی میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها در شب و کاهش حداکثری روشنایی مساجد، بقاع متبرک امامزادگان و دیگر اماکن متبرک در شب تاکید کرد.
گفتنی است در هفته گذشته به دلیل کمبود سوخت نیروگاه‌های برق خاموشی چند ساعته در گلستان ایجاد شده بود که هم‌اکنون به خاموشی برق در بخش صنعت از خاموشی خانگی جلوگیری شده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول