اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پاسخ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر به چرایی تعریض پیاده‌رو در خیابان شهدا

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: بزرگ شدن پیاده‌رو خیایان شهدای خرم‌آباد یکی از مطالبات قدیمی مردم این شهر بود و مشکلات ترافیکی که در حال حاضر در این خیابان رخ‌داده است به خاطر رعایت نکردن قوانین پارک خودروها بوده و پلیس برای حل این مشکل بایستی با متخلفان برخورد کند.

پاسخ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر به چرایی تعریض پیاده‌رو در خیابان شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در یکی دو ماه اخیر و با اجرای طرح تعریض پیاده رو در خیابان شهدای شرقی انتقاداتی به شهرداری مطرح شد که روابط عمومی شهرداری هرگز پاسخی در این زمینه ارائه نکرد.

در روزهای اخیر شاهد تکمیل این طرح بودیم.

در همین راستا سجاد بابایی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم خرم‌آباد در ارتباط با مبلمان شهری استفاده از ظرفیت چشمه‌های موجود در سطح شهر بود که خوشبختانه در این زمینه اقدامات زیادی انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در طرح افزایش پیاده‌روی خیابان شهدای خرم‌آباد از آب چشمه‌های سطح شهر برای افزایش زیبایی این خیابان استفاده‌شده است، افزود: همچنین در این طرح مشکلاتی که طی سال‌های گذشته برای درخت‌های کهن‌سال این خیابان به علت کمبود فضا ایجاد شده بود را برطرف کردیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم که همانند شهرهای بزرگ کشور خیابان شهدا را به‌صورت کامل پیاده‌روسازی کنیم اما پس از مشکلاتی که برای پل افلاک به وجود آمد این موضوع منتفی شد و تنها برای حل مشکل کمبود فضای پیاده‌روی این خیابان که همیشه مردم  نسبت به آن انتقاد داشتند این فضا را افزایش دادیم.

بابایی با اشاره به اینکه مشکل ترافیکی که در این خیابان به وجود آمده به علت طرح پیاده‌روسازی نیست بلکه به علت رعایت نشدن قوانینی راهنمایی رانندگی مانند ممنوعیت پارک کردن در سمت چپ خیابان است که متأسفانه در این محل رعایت نشده و همین موضوع باعث ترافیک می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس بایستی بر اساس وظیفه قانونی خود با ماشین‌هایی که در سمت چپ خیابان پارک می‌کنند به‌شدت برخورد کند و پس‌ازاین موضوع دیگر شاهد ترافیک سنگین در این خیابان نیستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول