اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مجموعه خانه مهندس در قم الگویی برای کشور است

رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور احداث مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم را الگویی مناسب برای کشور برشمرد.

مجموعه خانه مهندس در قم الگویی برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد خرم در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای احداث مجموعه خانه مهندس صورت پذیرفته که این مجموعه می تواند برای سایر استانها الگو و نمونه باشد.

رئیس سازمان رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: سالن ورزشی این مجموعه بسیار با کیفیت ساخته شده و آن را می توان جزو سالن های ورزشی در سطح ملی یاد کرد.

خرم ادامه داد: در مجموعه خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، موضوع اسکان و اقامت هم باید در نظر گرفته شود چرا که مهندسان از سراسر کشور می توانند از این امکانات در سفر خود به شهر مقدس قم بهره مند شوند و از طرفی در کنار این مجموعه باید احداث تالار و مراکز تجاری نیز مد نظر باشد تا از این محل درآمدی برای مجموعه فراهم آید.

 رئیس سازمان رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور همچنین بر فضاسازی محوطه مجموعه خانه مهندس با بهره گیری از آبنما، نورپردازی و فضاسبز و در عین حال بر راه اندازی مرکز بازی های رایانه ای برای جوانان و نوجوانان در کنار این مجموعه تاکید کرد.

وی از تلاش های هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای احداث این مجموعه تقدیر کرد و عنوان داشت: آنچه در این بازدید از خانه مهندس مشاهده کردیم خستگی ما را از تن بیرون کرد و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت و اعتلای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها و به خصوص قم که همواره در عرصه های مختلف پیشتاز بوده است باشیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول