اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخر هفته یخبندان در انتظار گلستانی‌ها/ کاهش دمای 15 درجه‌ای در گلستان

شهروندان گلستانی پایان هفته خود را با دمای زیر صر درجه سانتیگراد تجربه خواهند کرد.

آخر هفته یخبندان در انتظار گلستانی‌ها/ کاهش دمای 15 درجه‌ای در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دمای استان گلستان در حال کاهش است و براساس مدل پیش‌یابی هواشناسی گلستان انتظار می‌رود شهروندان گلستان دمای زیر صفر درجه سانتیگراد را تجربه کنند.

براساس پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی استان گلستان دمای هوا در روزهای آینده سیر نزولی خواهد داشت و احتمال دارد برای آخر هفته نیز دمای منفی پنج درجه سانتیگراد را شاهد باشیم.

آسمان استان گلستان امروز صاف تا قسمتی ابری گزارش شده است و براساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی گلستان انتظار داریم از فردا شاهد ورود سامانه سرد جوی در گلستان باشیم.

فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و شاهد بارش‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان خواهیم بود و همچنین شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای خواهیم داشت و احتمال دارد در برخی شهرها نیز شاهد بارش بر باشیم.

دمای هوا در گلستان حدود ۱۴ الی ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد و ما شاهد دمای منفی پنج درجه سانتیگرادی در سطح استان گلستان خواهیم بود.

اختلال در جاده‌های کوهستانی وجود دارد که می‌طلبد شهروندان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول