اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آتش‌سوزی سالمندان رشت به‌خیر گذشت + تصاویر

بامداد امروز آتش‌سوزی در بخشی از آسایشگاه سالمندان و معلولین شهر رشت به وقوع پیوست که با هشیاری و حضور به‌موقع کارکنان آسایشگاه و آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان اطفاء شد.

آتش‌سوزی سالمندان رشت به‌خیر گذشت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  حدود ساعت سه بامداد امروز حریقی در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به مرکز 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت، کانون آتش‌سوزی را در آسانسور آسایشگاه برشمرد و اعلام کرد که دلیل آن نیز وجود یک گاری مملو از لباس بوده است.

به گفته وی، آتش‌نشانان سریعاً با کمک و همراهی کارکنان آسایشگاه نسبت به خارج کردن بالغ‌بر ۵۰ تن از مددجویان و بیماران اقدام کردند.

مؤمنی همچنین اعلام کرد که دودگرفتگی ساختمان دوطبقه آسایشگاه بسیار شدید بود و در پی این موضوع بلافاصله تیم دیگری از آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش در آسانسور و خارج کردن دود از ساختمان اقدام کردند.

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز اعلام کرد که وضعیت تمامی مددجویان سانحه آتش‌سوزی در آسایشگاه معلولین رشت خوب است.

به گفته وی، به هیچ‌یک از مددجویان و بیماران بستری در آسایشگاه معلولین آسیبی وارد نشده است.

 

نحوی نژاد گفته که در همان دقایق اولیه تعدادی از مددجویان حاشیه آسانسور به‌منظور احتیاط از ساختمان‌ها تخلیه شدند و پس از ساعاتی مجدداً به محل اسکان خود برگشتند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول