اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بودجه سال آینده شهرداری زنجان هفته آینده تقدیم شورا می‌شود/ تدوین بودجه650 میلیارد تومانی

شهردار زنجان با اشاره به اینکه بودجه سال آینده 650 میلیارد تومان بسته شده که البته این مبلغ اولیه پیشنهاد شده است، گفت: جلسه نهایی تنظیم لایحه بودجه برگزار شد و این لایحه هفته آینده تقدیم شورا می‌شود.

بودجه سال آینده شهرداری زنجان هفته آینده تقدیم شورا می‌شود/ تدوین بودجه650 میلیارد تومانی

حبیب ملایی‌ یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جلسات تدوین بودجه به صورت مستمر با حضور روسای سازمان‌ها و معاونین در حال برگزاری است و این هفته نهایی می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه امروز جلسه نهایی برای تدوین بودجه برگزار می‌شود، اضافه کرد: نهایتا اوایل هفته آینده بودجه به شورا تقدیم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده 650 میلیارد تومان بسته شده که البته این مبلغ اولیه پیشنهاد شده است، اضافه کرد: نکته مهم این است که در بودجه سال آینده، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت خواهد بود.

یگانه تصریح کرد: از جمله پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال آینده به اتمام خواهد رسید، پروژه سبزه‌میدان و تکمیل قرارداد آن است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش‌هایی از سبزه‌میدان در قرارداد اولیه جا مانده است، از همین رو مباحثی از قبیل نورپردازی در قرارداد تکمیلی لحاظ خواهد شد.

شهردار زنجان همچنین تکمیل پارکنیگ طبقاتی سعدی و بازگشایی محور پادگان را از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و افزود: تکمیل سالن مدیریت بحران نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: همچنین یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) نیز در صورت حل مشکل آن در شورای فنی در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

یگانه افزود: یک یا دو پروژه جدید و خاص همچون پارک هاشم نژاد نیز در دستور کار قرار دارد، که در حال طراحی است و سال آینده ساخته خواهد شد.

یگانه گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرداری اکثرا پروژه‌های بزرگی هستند که به پایان خواهد رسید، اما سایر امور همچون ترمیم و جدول آسفالت و پیاده‌روسازی نیز انجام خواهد شد.

شهردار زنجان همچنین درباره بحث المان 15 خرداد نیز گفت: تصمیم‌گیرنده در این باره شوراست و و برابر مقررات اگر ایرادی از سوی کمیته تطبیق به بحث مصوبات گرفته شود نحوه اقدام را شورا باید تشخیص دهد.

وی گفت: اگر شورا به رای و نظر خود در مورد المان 15 خرداد اصرار کند این مصوبه باید در هیأت تطبیق استان بررسی ‌شود، اما قطعا اجازه نمی‌دهیم کار طولانی شود و علت ارسال لایحه ترک تشریفات این بود که المان در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شود و آن کسی که خودش اثر را خلق کرده است خودش به عنوان مجری باشد.

وی گفت: مهندسین مشاور طرح المان 15 خرداد، رزومه خوبی دارد و طرح‌های خوبی را ارائه و اجرا کرده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول