اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تشکیل کلاس‌های درس با حداکثر 10 دانش آموز/اجباری برای حضور در کار نیست!

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درکار نیست، گفت: هر کلاس درس در مناطق آبی و زرد با حداکثر 10 نفر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و آموزش فقط از این طریق انجام خواهد شد.

تشکیل کلاس‌های درس با حداکثر 10 دانش آموز/اجباری برای حضور در کار نیست!

مهیار کرمی، معاون آموزش متوسطه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با آخرین وضعیت بازگشایی مدارس، گفت: بنا بر تشخیص و تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد برخی از پایه‌های آموزشی از جمله پایه اول و دوم ابتدایی و هنرستان‌ها ضمن رعایت اصول بهداشتی به صورت حضوری سر کلاس درس حاضر شوند.

معاون آموزش متوسطه استان البرز با بیان اینکه در این کلا‌س‌های درس فاصله گذاری دقیق اجتماعی در دستورکار قرار خواهد داشت، اظهار کرد: اول و دوم ابتدایی اهمیت ویژه در دوران تحصیل دانش آموزان دارد و انتظار می‌رود شرایط برای برقرار شدن ارتباط میان دانش آموزان و معلمین فراهم شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: برگزاری کلاس‌های درسی حداکثر با 10 نفر به صورت حضوری ممکن خواهد بود، در این میان ضدعفونی شدن مدارس، تأمین و تجهیز این مراکز در دستورکار قرار گرفته است؛ مدارسی که اقلام بهداشتی به میزان کافی ندارد درخواست بدهد و شرایط برای آن ها فراهم خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: در این راستا نشست انجمن اولیا و مربیان با هدف توجیه اولیا برای برگزاری مجدد کلاس‌های درسی برگزار شده است و از اول بهمن ماه شاهد برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم مورد تأیید ستاد ملی کرونا بوده است، یادآور شد: حضور در این کلاس‌ها اجباری نیست اما آموزش در همین کلاس‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: عوامل اجرایی از جمله مدیر و ناظم از ابتدای سال تحصیلی تاکنون در مدارس حضور داشتند و از این پس چند معلم نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول