اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعلام آمادگی ۸۰۰ خیر برای دریافت وام خرید تبلت

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون ۸۰۰ نیکوکار برای دریافت تسهیلات قزض الحسنه خرید تبلت برای نیازمندان اعلام آمادگی کرده اند و پرداخت تسهیلات به این عزیزان در دست اقدام است.

اعلام آمادگی ۸۰۰ خیر برای دریافت وام خرید تبلت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: یکی از مسائلی که برای آن باید خداوند سبحان را شاکر باشیم، انگیزه و همت اقشار مختلف مردم برای کمک به نیازمندان است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست بسیاری از خیرین و همچنین نیاز دانش آموزان برای تهیه تبلت و یا گوشی هوشمند، طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خیرین برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان برای اولین بار و تنها استان در سطح کشور، در استان قزوین به اجرا درآمد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای این منظور دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت اعطای تسهیلات فراهم شده است و نیکوکاران می توانند از سه میلیون تا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه بوده و برای تأمین نیاز محرومان صرف می شود البته نیکوکاران در صورت معرفی نیازمند، این تسهیلات برای همان فرد معرفی شده هزینه می شود.

حق گویان خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰۰ نیکوکار برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اعلام آمادگی کرده اند و پرداخت تسهیلات به این عزیزان در دست اقدام است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهارکرد: این صندوق تنها موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است که تسهیلات به صورت کاملا قرض الحسنه پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: این صندوق آمادگی دارد تا به میزان سپرده گذاری خیران، از محل هم افزایی تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی سپرده گذاران تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

وی یادآورشد: هدف این صندوق قرض الحسنه رفع مشکلات مالی نیازمندان به دور از بروکراسی اداری و برپایه نظام قرض الحسنه است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول