اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سارقی که در کلانتری هم می خواست دزدی کند

در بسته خبری امروز خبرهای همچون «سارقی که در کلانتری هم می خواست دزدی کند»، «دستگیری متهم سرقت‌های سریالی در محله کوشک مهدی»«دستگیری قاپ زن حرفه‌ای در بلوار توس» منتشر شده است.

سارقی که در کلانتری هم می خواست دزدی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، در بسته خبری امروز به نقل از پایگاه خبری پلیس، خبرهای همچون «سارقی که در کلانتری هم می خواست دزدی کند»، «دستگیری متهم سرقت‌های سریالی در محله کوشک مهدی»«دستگیری قاپ زن حرفه‌ای در بلوار توس» منتشر شده است.

سارقی که در کلانتری هم می خواست دزدی کند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم تجسس کلانتری ۱۲ مشهد در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با مشاهده درگیری یک جوان و دو شهروند بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

سرهنگ عباس صارمی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی نشان می‌داد یکی از شهروندان خودروی سواری سمندشخصی خود را کنارخیابان پارک کرده و برای خرید وارد مغازه‌ای شده که متوجه حضور فردی غریبه در اطراف خودروی خود می‌شود.

صارمی گفت: مالک خودرو درحالی که به سمت خودرو برمی‌گردد با متهم که درحال سرقت ازخودرو بوده درگیر می‌شود و در این لحظه یک شهروند نیز به کمک او می‌آید.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهم که می‌خواست راهی برای فرار خود پیدا کند اقدام به ضرب و شتم شهروند می‌کند که در این لحظه ماموران سررسیده و او را دستگیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است و به مواد مخدر اعتیاد دارد، گویا یادش رفته‌ بود در کلانتری است، در حالی که تحقیق اولیه انجام می‌شد گوشی تلفن یکی از کارکنان پلیس رابه قصد سرقت از روی میز برمی‌دارد.

صارمی با بیان اینکه افسر کلانتری متوجه ماجرا می‌شود و پرونده پیگیری می‌شود بیان کرد: این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

دستگیری متهم سرقت های سریالی در محله«کوشک مهدی»

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از شناسایی و دستگیری یکی از عاملان دستبرد به وسایل داخل خودروهای سواری در محله «کوشک مهدی» مشهد خبر داد.

  سرهنگ محمد طبسی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در محدوده محله«کوشک مهدی» بلوار توس مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۴۳ کاظم آباد قرار گرفت.

وی افزود: پلیس با بررسی سرنخ های موجود در صحنه های سرقت  یکی از عاملان اصلی  این  سرقت‌های سریالی را چهره زنی و مورد شناسایی قرار داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری کاظم آباد با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس متهم را در حالی که قصد سرقت از یک خودروی سواری مزدا داشت دستگیر و در بازرسی بدنی از او سه عدد فلش چهار گیگ، یک عدد فلش ۱۶ گیگ، دو عدد مموری ۱۶ گیگ و دیگر وسایل به همراه یک قبضه چاقو و یک عدد انبردست کشف کردند.

سرهنگ طبسی بیان کرد : متهم ۳۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به پنج فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد و تحقیقات از او ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت محتویات داخل خودرو جدی بگیرند:

- اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیای باارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو گذاشته نشود.

اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب‌ها و بالابودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.

- هنگام مراجعه به مراکز تجاری و تفریحی از پارکینگ‌های عمومی و مجاز  برای پارک خودرو و موتورسیکلت استفاده کنید.

دستگیری قاپ زن حرفه ای در بلوار توس

سرکلانتر شمال پلیس مشهد گفت: یکی از شهروندان در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سرقت گوشی تلفن همراهش در خیابان توس ۱۳۷ خبر داد و خواستار پیگیری سریع موضوع شد.

سرهنگ حسنعلی شجاع پور افزود: بلافاصله هماهنگی‌های لازم از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و تیم تجسس کلانتری ۴۳ کاظم آباد که درهمان محدوده در حال گشت زنی بود به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل مردی جوان سراسیمه مراجعه و اظهار کرد: در کنار خیابان با تلفن همراه هوشمندش در حال مکالمه بوده که ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت گوشی وی را قاپیده و از محل متواری شده است.

سرکلانتر شمال پلیس مشهد گفت: ماموران کلانتری کاظم آباد پس از بررسی اظهارات مالباخته و با بررسی سریع شواهد موجود، متهم پرونده را چهره‌زنی و با اجرای طرح مهار در کمتر از چند دقیقه او را در حالی که با موتورسیکلت پرسه‌زنی می‌کرد و قصد سرقت از شهروند دیگری داشت  برای دستگیری اش وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: راکب موتورسیکلت به محض مشاهده عوامل انتظامی از محل متواری شد که پس از طی مسافتی کوتاه کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و با واژگونی موتورسیکلت، پلیس سرنشین این وسیله نقلیه را دستگیر کرد.

سرکلانتر شمال پلیس مشهد با اشاره به کشف یک دستگاه تلفن همراه مالباخته در بازرسی اولیه گفت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و به چهار فقره گوشی قاپی اعتراف کرد و تحقیقات برای دستگیری همدست او و کشف دیگر جرائم احتمالی این دو سارق خیابانی ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول