اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تقدیر امام جمعه ابهر از پیگیری خبرگزاری فارس در حل مشکلات مردم/از آبروی خود برای حل مشکلات مایه می‌گذاریم

امام جمعه ابهربا اشاره به اینکه دفتر ائمه جمعه به روی همه باز و پناهگاه مردم و مسؤولان است، گفت: مردم و حتی مسؤولان شهرستان در زمان مواجه با مشکلات قبل از مراجعه به دستگاه‌های مربوطه برای گرفتن مشورت و کمک، به این دفتر مراجعه می‌کنند و ما نیز هر چه قدر در توان داشته باشیم از آبروی خود استفاده و برای رفع مشکلات مراجعین تلاش می‌کنیم.

تقدیر امام جمعه ابهر از پیگیری خبرگزاری فارس در حل مشکلات مردم/از آبروی خود برای حل مشکلات مایه می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در دیدار مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان زنجان اظهار داشت: در بحث کرونا و کمک به نیازمندان دفتر امام جمعه ابهر قبل از فرمایش رهبر معظم انقلاب و از عید نوروز وارد عمل شده بود و در راستای کمک به نیازمندان اقدامات خوبی انجام داده است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در زمان شیوع و همه‌گیری کرونا بسیج از یک سو و بنیاد مستضعفان از سوی دیگر و ستاد اجرایی امام راحل نیز از یک طرف مردانه و کریمانه وارد میدان شدند، افزود: خوشبخاته با همکاری و همدلی آحاد جامعه بخش عمده‌ای ‌از مشکلات که بیماری کرونا ایجاد کرده بود، برطرف شد.

وی حضور خیران را در حل مشکلات سلامت، معیشت، عمرانی و ... شهرستان ابهر چشم‌گیر خواند و افزود: دفتر امام جمعه در کنار همه فعالان در راستای رفع مشکلات کرونا 500 میلیون تومان به صورت نقدی به جامعه هدف خود کمک بلاعوض ارائه داده است.

رحیمی کمک به بیماران ام اس، سرطانی و سایر بیماران خاص را از کمک‌های همیشگی این دفتر خواند و افزود: ما توانستیم با کمک و پیگیری‌های آیت‌الله صدیقی و وزیر بهداشت دو دستگاه سی‌تی اسکن برای شهر زنجان و ابهر تهیه و مستقر کنیم.

وی با اشاره به اینکه دفتر ائمه جمعه به روی همه باز و پناهگاه مردم و مسؤولان است، گفت: مردم و حتی مسؤولان شهرستان در زمان مواجه با مشکلات قبل از مراجعه به دستگاه‌های مربوطه برای گرفتن مشورت و کمک، به این دفتر مراجعه می‌کنند و ما نیز هر چه قدر در توان داشته باشیم از آبروی خود استفاده و برای رفع مشکلات مراجعین تلاش می‌کنیم.

امام جمعه ابهر دفتر نماز جمعه را در کنار کارخانه‌ها، شرکت‌های صنعتی و مردم و مسؤولان دانست و افزود: در شهرستان ابهر کارخانه‌ها نهاد نماز جمعه و امام جمعه را یار و یاور خود می‌دانند و سعی می‌کنند مسائل و مشکلات خود را در این راستا برطرف کنند.

وی به برنامه‌های خود در راستای بالا بردن سطح فرهنگ شهرستان اشاره کرد و افزود: بالا بردن روحیه انقلابی، همکاری و رشد و پیشرفت در جامعه به ویژه جوانان از جمله اهداف ماست و ما سعی داریم با دعوت از علمای بزرگ اسلام و برگزاری جلسات مختلف فرهنگی در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

رحیمی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم با هر روش که می‌توانیم مردم را به انقلاب و نظام خوش بین کنیم.

امام جمعه ابهر با تقدیر از اطلاع‌رسانی و پیگیری خبرگزاری فارس در زمینه حل مشکلات مردم تصریح کرد: رسانه‌ها نقش موثری در پویایی و نشاط جامعه دارند.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان زنجان نیز با تقدیر از تلاش‌های امام جمعه ابهر در راستای رفع مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان ابهر مهمترین منطقه صنعتی استان زنجان است.

قنبر رسولی با بیان اینکه شهرستان ابهر ظرفیت‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: شهرستان ابهر در بحث سرمایه‌گذاری نیز ظرفیت‌های مناسبی دارد.

وی انقلابی بودن مردم را از خصوصیات شهرستان ابهر برشمرد و گفت: مردم ابهر چه در طول دفاع مقدس و چه بعد از آن همیشه در صحنه بوده و در دفاع از نظام و انقلاب پیشگام بوده‌اند.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان زنجان ائمه جمعه را پناهگاه بزرگی برای مردم و مدیران برشمرد و گفت: ائمه جمعه محل رجوع مردم هستند.

رسولی ضمن اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری فارس در استان زنجان و با بیان اینکه انعکاس و پیگیری مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی از جمله اولویت‌های این رسانه است، تصریح کرد: پیشرفت و رونق اقتصادی و رفع مشکلات اشتغال در جامعه در گرو حل مشکلات صنایع و تولیدکنندگان است.

 انتهای پیام/ ۷۳۰۰۲/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول