اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران

سانترال پاناسونیک در میان مدیران کسب و کار، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا با نصب و راه‌اندازی این دستگاه، ارتباطات تلفنی مجموعه‌های کاری با مشتریان، به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌یابد.

نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران

تلفن همچنان یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی میان افراد مختلف و به ویژه ارتباطات کاری و تجاری محسوب می‌شود. از این رو، می‌توان گفت مجموعه‌ای (اداره، سازمان و یا شرکت تجاری) که بتواند ارتباطات تلفنی خود را با مشتریان بهتر مدیریت کند، قطعا عملکرد بهتر و موفق‌تری در حوزه فعالیت خود خواهد داشت.

اولین و مهم‌‌ترین قدم در بهبود ارتباطات تلفنی، راه‌اندازی یک مرکز تلفن است. هسته اصلی این مرکز، دستگاه سانترال است که باید در همان ابتدا، خریداری و نصب شود. با توجه به سابقه‌ای که شرکت پاناسونیک در ایران دارد، بدیهی است که انتخاب اول مدیران برای خرید دستگاه سانترال، محصولات برند Panasonic باشد.

از این رو، امروز و در این مقاله، قصد داریم شما را با یک نمایندگی معتبر در زمینه سانترال پاناسونیک در ایران بیشتر آشنا کنیم. اگر قصد راه‌اندازی مرکز تلفن و خرید دستگاه سانترال را دارید، ما به شما، فروشگاه ایده آل گستر را پیشنهاد می‌دهیم.

برای اطلاعات بیشتر مقاله سانترال چیست را بخوانید.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی سانترال پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز پاناسونیک در ایران، از سال 1382 و تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی آغاز نمود. فروش انواع دستگاه‌های سانترال و راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک، از مهم‌ترین حوزه‌های کاری این شرکت محسوب می‌‎شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که ایده آل گستر را در زمینه سانترال پاناسونیک، از دیگر مراکز تمایز می‌کند، عرضه دستگاه‌های سانترال اورجینال و تکنسین‌های متخصص در زمینه راه‌اندازی مراکز تلفن است. این شرکت، سابقه همکاری با مراکز معتبر و شناخته شده زیادی را دارد و همین عامل، می‌تواند سبب اعتماد بیشتر مشتریان به ایده آل گستر شود.

از جمله مهم‌ترین مجموعه‌هایی که برای راه‌اندازی مرکز تلفن خود، به ایده آل گستر اعتماد کرده‌اند، می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

مرکز سانترال و تلفن گویای بانک قوامین
مرکز سانترال و تلفن گویای هواپیمایی آتا
مرکز سانترال و تلفن گویای موسسه مالی و اعتباری مهر امام رضا ( ع )
مرکز سانترال و تلفن گویای شرکت هلی کوپتری ایران
مرکز سانترال و تلفن گویای بانک ایران زمین
مرکز سانترال و تلفن گویای دانشگاه صنعتی شریف

خدمات پس از فروش ایده آل گستر در زمینه سانترال پاناسونیک نیز به نوعی بی‌نظیر است. در وهله اول، تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه، اعم از انواع دستگاه‌ها، تلفن‌ها و تجهیزات جانبی سانترال پاناسونیک، همراه با یک گارانتی شرکتی و معتبر 12 ماهه به فروش می‌رسند.

علاوه بر این، تکنسین‌های فنی و متخصص ایده آل گستر، همواره این آمادگی را دارند که در کمترین زمان ممکن، ایرادات احتمالی مرکز تلفن شما را رفع نمایند. همه این عوامل، سبب شده‌اند تا ما ایده آل گستر را به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌های سانترال پاناسونیک در ایران، معرفی کنیم.

دسترسی به خدمات ایده آل گستر

در صورتی که قصد خرید دستگاه سانترال و راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک را دارید، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با فروشگاه ایده آل گستر در ارتباط باشید:

مراجعه حضوری به ایده آل گستر

برای خرید سانترال پاناسونیک از ایده آل گستر، می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های این شرکت مراجعه کنید. در حال حاضر، این شرکت دارای دو شعبه فعال است که آدرس آن‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید:

شعبه اول: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11 واحد 1  
شعبه دوم: برج رز واقع در جنب ایستگاه مترو میرداماد

توجه: شعبه میرداماد ایده آل گستر به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش ایده آل گستر، به تازگی افتتاح شده و آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

با مراجعه حضوری به ایده آل گستر می‌توانید با مشاورین و کارشناسان فروش ایده آل گستر به صورت مستقیم صحبت کرده و راهنمایی‌های لازم را در زمینه خرید دستگاه سانترال و راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک دریافت نمایید.

خرید آنلاین از ایده آل گستر

یک راه‌حل ساده‌تر و البته سریع‌تر برای دسترسی به خدمات ایده آل گستر وجود دارد:

مشتریان عزیز می‌توانند با ورود به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی اینترنتی www.idehal.org به کلیه محصولات ایده آل گستر از جمله انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک دسترسی داشته باشند. در فروشگاه آنلاین ایده آل گستر می‌توانید آخرین قیمت، مشخصی فنی، نقد و بررسی تخصصی و تصاویر اختصاصی تمامی سانترال‌ تلفن پاناسونیک را مشاهده نمایید.

علاوه بر این، با استفاده از فیلترهایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و جدیدترین، امکان دسترسی سریع به محصولات دلخواه برای مشتریان فراهم شده است.

بعد از ورود به وب سایت ایده آل گستر و از بخش دسته‌ بندی محصولات، می‌توانید وارد بخش "مرکز تلفن" شده و به دستگاه‌های سانترال پاناسونیک دسترسی داشته باشید. در ادامه در ارتباط با انواع سانترال Panasonic (آنالوگ و تحت شبکه) بیشتر توضیح خواهیم داد.

نکته: تمامی قیمت‌هایی که در وب سایت ایده آل گستر مشاهده می‌کنید، به صورت روزانه آپدیت می‌شوند و به نوعی آخرین قیمت محصولات به شمار می‌روند.

ارتباط تلفنی به ایده آل گستر

علاقمندان به محصولات مخابراتی پاناسونیک از سراسر ایران می‌توانند در روزهای کاری با شماره تلفن ثابت 02181010 تماس گرفته و با کارشناسان فروش ایده آل گستر صحبت کنند .لازم به ذکر است که خرید دستگاه سانترال، یک امر کاملا تخصصی بوده و باید اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشید.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه خرید این دستگاه‌ها، حتما با کارشناسان ایده آل گستر صحبت کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

سانترال پاناسونیک از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

برای راه اندازی یک مرکز تلفن، تنها خرید و نصب دستگاه سانترال پاناسونیک کافی نیست؛ بلکه شما احتیاج به فراهم کردن تجهیزات و زیرساخت‌های دیگری نیز دارید. در ادامه به ملزومات راه‌اندازی سانترال پاناسونیک، بیشتر اشاره خواهیم کرد.

در یک نگاه کلی، اجزای تشکیل دهنده یک مرکز تلفن پاناسونیک را می‌توان به بخش‌های زیر تقسیم کرد:

دستگاه سانترال

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، هسته اصلی یک مرکز تلفن، دستگاه سانترال است. شرکت پاناسونیک، سانترال‌های خود را که آن‌ها را با نام PBX نیز می‌شناسیم، در دو دسته دستگاه‌های کم‌ظرفیت و پرظرفیت طراحی و روانه بازار می‌کند:

دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت پاناسونیک: این دستگاه‌ها برای استفاده در مراکز تجاری کوچک و متوسط مناسب بوده و به این منظور نیز طراحی می‌شوند. یک سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، می‌تواند حداکثر 8 خط شهری را دریافت کرده و از آن سو، 24 خط داخلی را در اختیار مجموعه‌های کاری قرار دهد.

در حال حاضر، شناخته شده‌ترین دستگاه کم ظرفیت Panasonic، سانترال KX-TES824 است. این سانترال از دو خروجی آنالوگ و هایبرید برخوردار است. هم‌اینک می‌تواند دستگاه سانترال KX-TES824 را با مناسب‌ترین قیمت و همراه با یک گارانتی 12 ماهه از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

مقاله مرتبط : مشاوره دوربین مداربسته

دستگاه‌های سانترال پرظرفیت پاناسونیک: در صورتی که قصد دارید در ادارات، سازمان‌ها و مراکز تجاری بزرگ راه‌اندازی کنید، باید به سراغ سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک بروید. این دستگاه‌ها می‌توانند تعداد بسیار زیادی خطوط شهری مخابرات (بسته به مدل دستگاه) را دریافت کرده و مطابق با نیازهای شما، خط‌های داخلی را در اختیار بخش‌ها و کارمندان مختلف قرار دهند.

سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک، خود به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه بخش‌بندی می‌شوند. یک سانترال آنالوگ به صورت سخت افزاری پیاده سازی می‌شود و اتصالات آن، با استفاده از کابل و سیم تلفن برقرار می‌شوند.

این درحالیست که یک سانترال تحت شبکه، با استفاده از خطوط سیپ ترانک (خطوط جدید مخابرات) کار می‌کند و صدا را از طریق تکنولوژی ویپ (انتقال صدا در بستر اینترنت) منتقل می‌کند. اتصالات در این مراکز، از طریق کابل شبکه و آی پی برقرار می‌شوند و طبیعتا نصب و راه‌اندازی آن‌ها نیز ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد بود.

سری‌ TDA  مهم‌ترین سانترال‌های پرظرفیت آنالوگ پاناسونیک محسوب می‌شوند. در طرف دیگر، سری‌های TDE و NS از بهترین مدل‌های پرظرفیت تحت شبکه Panasonic به شمار می‌روند.

تلفن اداری

دستگاه سانترال، می‌تواند از خطوط محدود شهری، تعداد زیادی خط داخلی در اختیار کارمندان و بخش‌های مختلف یک مجموعه کاری قرار دهد. اما برای استفاده از این خطوط، نیاز به تلفن‌هایی دارید که با دستگاه‌هایی که در منازل، از آن‌ها استفاده می‌کنید، متفاوت هستند. این محصولات مخابراتی، به تلفن‌های اداری معروف هستند.

اساس کار تلفن اداری به این صورت است که به جای خط آنالوگ تلفن، به یکی از خروجی‌های دستگاه سانترال متصل می‌شود. تلفن‌های اداری پاناسونیک به دو دسته سانترال و تحت شبکه تقسیم می‌شوند:

تلفن سانترال پاناسونیک: این دستگاه‌ها در کنار سانترال‌های آنالوگ کار می‌کنند و تنها توانایی سازگاری با دستگاه‌ هم برند خود (یعنی پاناسونیک) را دارند. تلفن‌های سانترال به سه دسته آنالوگ، دیجیتال و هایبرید تقسیم می‌شوند. هر کدام از این مدل‌‌‌ها می‌توانند به خروجی مشابه خود در دستگاه سانترال متصل شوند.

تلفن تحت شبکه پاناسونیک: این تلفن‌ها بر اساس تکنولوژی VOIP کار می‌کنند و می‌توانید از آن‌ها در کنار سانترال‌های تحت شبکه پاناسونیک استفاده کنید. یک تلفن IP با استفاده از کابل شبکه و آی پی به سرور اصلی مرکز تلفن متصل می‌شود.

تجهیزات جانبی سانترال

علاوه بر دستگاه و تلفن سانترال، برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن، احتیاج به تجهیزاتی مانند کارت سانترال و اتصالات دارید. دستگاه سانترال امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما برای فعال سازی این قابلیت‌ها، ممکن است نیاز به خرید و نصب کارت سانترال داشته باشید.

به عنوان مثال، برای راه‌اندازی اپراتور گویا، کالر آیدی، اضافه کردن خطوط شهری و داخلی و ... نیاز به خریداری جداگانه کارت‌های سانترال خواهید داشت.

کلام پایانی

راه‌اندازی یک مرکز تلفن پاناسونیک، امری کاملا تخصصی بوده و نیازمند داشتن دانش کافی است. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم این کار را حتما به تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر واگذار نمایید.

در پایان امیدواریم بتوانید به راحتی با فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی سانترال پاناسونیک در ایران، ارتباط برقرار کرده و از خدمات متنوع این شرکت، بهره‌مند شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول