اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان

سفیر ایران در باکو با اشاره به چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در تهران عنوان کرد: در این نشست اکثر پروژه‌های باقیمانده نهایی و زمینه برای فصل جدید همکاری‌ها به ویژه مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی مناطق آزاد شده فراهم شد.

مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سید عباس موسوی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو امروز (سه‌شنبه) در توئیتی با اشاره به چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان که دیروز (دوشنبه) در تهران برگزار شد، نوشت: دیروز یکی از پربارترین کمیسیون‌های مشترک اقتصادی دو کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و برگزار، اکثر پروژه‌های باقیمانده نهایی و زمینه برای فصل جدید همکاری‌ها به ویژه مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی مناطق آزاد شده فراهم شد.

وی افزود: فرصت همکاری و همگرایی منطقه‌ای نیز فراهم است.

 

 

وی روز یکشنبه در توئیتی درباره چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در توئیتی نوشته بود: فردا (دوشنبه) و با سفر یک هیأت بزرگ اقتصادی از باکو به تهران، چهاردهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه‌های حمل ‌‌و نقل، انرژی، صنعت، بازرگانی، ارتباطات، فناوری‌های نوین، بهداشت، درمان، اجتماعی، فرهنگی،گردشگری، کشاورزی، بانکی، بیمه‌ای و ... برگزار می‌شود.

چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دیروز (دوشنبه) ۲۹ دی ماه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار و سند توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی ایران و آذربایجان به امضای «فرهاد دژپسند» وزیر اقتصاد و دارایی ایران و «شاهین مصطفی یف» معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به عنوان روسای کمیسیون‌های اقتصادی دو کشور رسید.

لازم به ذکر است  شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان دوم دی ماه نیز در صدر هیأتی اقتصادی به ایران سفر کرده بود.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول