اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دلخوش: لزوم نشست اضطراری مجلس درباره وضعیت بازار سرمایه/ نیکزاد: دعوت‌کنندگان مردم به بورس پاسخ‌گو باشند

نایب‌رئیس مجلس گفت: نمایندگان مجلس پیگیر وضعیت بورس هستند و امروز کمیسیون اقتصادی، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس را برای پاسخ‌گویی در قبال این وضعیت دعوت کردند ولی افراد دعوت‌کننده مردم به بورس پاسخ‌گو باشند.

دلخوش: لزوم نشست اضطراری مجلس درباره وضعیت بازار سرمایه/ نیکزاد: دعوت‌کنندگان مردم به بورس پاسخ‌گو باشند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری آئین نامه ای درباره وضعیت بورس، اظهار داشت: در حال حاضر آشوبی در این بازار ایجاد شده و عزیزانی که به سازمان بورس اطمینان داشتند دچار چالش و مشکل شده‌اند.

وی از هیات رئیسه مجلس خواست نشستی اضطراری در این باره برای تقویت بخش نظارتی مجلس تشکیل شود تا وضعیت افرادی که به این بازار ورود کرده اند مشخص شود.

نماینده صومعه سرا در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد در شرایطی که قرار است موج جدید سرما به کشور بیاید ستاد مدیریت بحران را به مجلس فرا بخوانیم تا میزان آمادگی آن ها سنجیده شود و برف و باران و سرما ما را غافلگیر نکند.

دلخوش در تذکر دیگری با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان و پیش دبستانی ها گفت: در قانون برنامه ششم پیش بینی شد که فاصله 10 درصدی در پرداختی ها و همسان سازی رعایت شود لذا هیات رئیسه باید این موضوع را پیگیری کند تا قانون مجلس به درستی اجرا شود.

علی نیک زاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دلخوش افزود: همین امروز ظهر رأس ساعت 12 و 30 دقیقه کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس را فراخوانده تا توضیحاتی درباره وضعیت بازار بورس ارائه کند.

وی تصریح کرد: افرادی که مردم را به بورس دعوت کردند امروز باید پاسخگوی این وضعیت باشند. توپ را نباید به زمین مجلس انداخت. رئیس مجلس، رئیس کمیسیون اقتصادی و هیات رئیسه و اکثر نمایندگان مجلس موضوع بورس را پیگیری می کنند اما مردم بدانند افرادی که مردم را به بورس دعوت کردند باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول